خبرگزاری کار ایران

بازرس کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور:

گمرک، بانک مرکزی، وزارت‌خانه‌های صمت و جهاد کشاورزی در پرونده واردات چای تخلفاتی داشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۹۲۰

بازرس قضایی و بازرس‌کل امور صمت سازمان بازرسی‌کل کشور توضیحاتی را درباره پرونده واردات چای ارائه کرد.

به گزارش ایلنا،  صلبی، بازرس قضایی و بازرس‌کل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی‌کل کشور درباره پرونده واردات چای با اشاره به اینکه تخلفاتی در حوزه گمرک، بانک مرکزی، وزارت صمت، وزارت جهاد و سازمان ملی استاندارد در این موضوع دخیل هستند، گفت: اینها دقت لازم را نداشتند و همکاری لازم را در جهت بردن ارز از کشور داشته‌ا‌ند.

وی ضمن تاکید بر اینکه پرونده در مجتمع ویژه جرایم اقتصادی مطرح رسیدگی است، افزود: با توجه به حجم تخلفات در دستگاه‌های اجرایی، ابتدای کار برای جلوگیری از فرار متهم، پرونده را به دادستان تهران ارسال کردیم.

صلبی، اظهار کرد: جلسات متعددی در این ارتباطات با واجا داشتیم‌ و واجا به فوریت وارد عمل شد.

بازرس قضایی و بازرس‌کل امور صمت سازمان بازرسی کل کشور، بیان کرد: سازمان بازرسی موضوع نحوه ثبت سفارش‌ها، تخصیص ارز‌ها و تخلفات بانک‌ها و دستگاه‌ها را به عهده داشت و نهایتا تکمیل کار توسط سازمان بازرسی انجام شد.

صلبی در بخشی دیگر با اشاره به اینکه حجم ریالی این موضوع بسیار زیاد است، گفت: نهایتا بررسی همه‌جانبه و گزارش تکمیلی سازمان تا کمتر از یک ماه دیگر به مرجع قضایی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز