خبرگزاری کار ایران

عاشوری قلعه‌رودخانی در تذکر شفاهی:

گزارش تحقیق و تفحص از سازمان چای قرائت شود

کد خبر : ۲۵۷۵۷۱

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از واردات بی‌رویه برنج خارجی به کشور گفت: واردات محصولات خارجی به تولید داخلی و اقتصاد کشور ضربه زده است.

به گزارش ایلنا، ناصر عاشوری قلعه‌رودخانی در نشست علنی امروز در تذکر شفاهی گفت: از هیات رئیسه مجلس تقاضا دارم گزارش تحقیق و تفحص از سازمان چای که مدت‌هاست در نوبت بررسی می‌باشد،‌ در صحن علنی مجلس قرائت شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تذکر بنده به وزیر نیرو درخصوص احداث هرچه سریع‌تر سد لاسک است که با پیگیری‌های لازم تاکنون همه مراحل اجرایی شدن آن انجام شده است.

وی همچنین در تذکری به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت گفت: درخصوص عدم ثبت سفارش و جلوگیری از واردات بی‌رویه برنج خارجی افزود: این موضوع ضرر به تولید و اقتصاد کشور است. در سال‌های اخیر بسیاری از زمین‌های کشاورزی به استخرهای ماهی تبدیل شده و کشاورزان محصولات خود را با قیمت مناسب در بازار به فروش نمی‌رسانند.

عاشوری قلعه‌رودخانی تصریح کرد: به وزیر راه و شهرسازی درخصوص تسریع در پروژه راه‌آهن گیلان تذکر داده، همچنین بازگشایی 10 کیلومتر باقیمانده از آزادراه قزوین- رشت نیز باید هر چه سریع‌تر عملیاتی شود، زیرا این آزادراه مختص مردم گیلان نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز