خبرگزاری کار ایران

جهانگیری:

وجدان‌هاى بیدار در جهان راه را بر اراده جنگ‌افروزان و ناقضان حقوق انسانی ببندند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۷۹۸

معاون اول دولتهای یازدهم و دوازدهم تاکید کرد: وجدان‌هاى بیدار در جهان راه را بر اراده جنگ‌افروزان و ناقضان حقوق انسانی ببندند.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در کانال تلگرامی خود نوشت: تداوم قتل عام مردم بی‌گناه فلسطین در غزه و پیامدهای درهم‌ریختن ناگهانی قدرت امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، هر لحظه ابعادی پیچیده در سرزمین‌هاى اشغالی و منطقه و جهان می‌یابد.

وی ادامه داد: با عبور از فضای مه آلود رسانه‌ای و سیاسی روزهای نخست، اکنون ذات تجاوزکارانه، سرکش و ضد انسانی اسرائیل در برابر مظلومیت یک ملت و غضب سرزمین آنان در افکار عمومی جهانی برجسته‌تر شده است.

معاون اول دولتهای یازدهم و دوازدهم با بیان اینکه منطقه و جهان نگران جان و حقوق انسان‌ها و امنیت، صلح و توازن پایدار سیاسی است، اظهار داشت: سخنان به موقع و مدبرانه مقام رهبری موقعیت و موضع ایران را در این فضا روشن کرد. اکنون اقدام هماهنگ کشورهای اسلامی سریعترین راه بازدارندگی در قبال نسل‌کشی جدید است.

به گفته جهانگیری، سرشت تجاوزکارانه رژیم غاصب اسرائیل و دروغ‌پردازی‌ها و مظلوم‌نمایی آنها، نیاتی فراتر از قلمرو کنونی فلسطین دارد و ضرورت دارد علاوه بر جهان اسلام، مجامع بین‌المللى مدعی مسئولیت در حوزه‌هاى امنیت و حقوق بشر با خروج از انفعال به وظیفه مورد انتظار وجدان‌هاى بیدار در جهان توجه و راه را بر اراده جنگ‌افروزان و ناقضان حقوق انسانی ببندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز