خبرگزاری کار ایران

بدری در تذکر شفاهی:

ضرورت توجه به حل معیشت و اشتغال فرزندان ایثارگران در جریان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۷۱۱

نماینده مردم اردبیل در مجلس خواستار توجه جدی دولت و کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم به وضعیت معیشتی ایثارگران و اشتغال فرزندان آنها شد.

به گزارش ایلنا، صدیف بدری در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۴ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: لازم است دولت و کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم در جریان رسیدگی به این موضوع به دغدغه اشتغال فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و همچنین معیشت آنها توجه کنند.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه طبق فرموده امام (ره)، پیشکسوتان جبهه و جنگ نباید در پیچ و خم مشکلات روز بمانند، اظهار داشت: اکثریت ایثارگران پیش روی خانواده خود به ویژه فرزندان تحصیلکرده بیکارشان خجالت‌زده هستند و آن را سخت‌تر از جنگ با دشمن می‌دانند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: فرزندان بیکار ایثارگران این درخواست را از پدران خود دارند که شما که ۸ سال در جبهه حضور داشتید، اگر ۸ روز هم به خاطر فرزند بیکار خود در برخی ستادهای انتخاباتی حاضر می‌شدید، شاید مشکل اشتغال ما نیز حل می‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز