خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اردبیل :

راه‌های روستایی استان اردبیل وضعیت خوبی ندارد/ضرورت پرداخت فوق‌العاده کاری کارکنان راهداری در اسرع وقت

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۵۲۳

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت های ارتباطی استان اردبیل توجه بیشتر وزارت راه را می‌طلبد.

به گزارش ایلنا، صدیف بدری در آیین بهره‌برداری از ۱۱۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبی  اظهار کرد: زیرساخت های ارتباطی استان اردبیل توجه بیشتر وزارت راه را می‌طلبد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: ضروری است در حوزه ثبات شغلی نیروهای شرکتی و کارکنان زحمت‌کش راهداری و راه و شهرسازی نیز اقدام شده و فوق‌العاده کاری این عزیزان در اسرع وقت پرداخت شود.

این نماینده مجلس با اذعان به اینکه وضعیت راه‌های روستایی استان اردبیل وضعیت خوبی ندارد و نیاز به بازسازی و بهسازی دارد، افزود: در حوزه راه‌های اصلی و زیرساختی هم هرچند کارهای خوبی انجام گرفته، اما رفع نواقص در این بخش نیازمند توجه بیشتری است.

بدری آمار تصادفات جاده‌ای استان اردبیل به‌ویژه در حوزه شمال استان را بسیار چشمگیر توصیف کرد و گفت: این مهم نیازمند تسریع در امر تبدیل راه‌های اصلی به بزرگراه بوده و امیدواریم در سفر آتی رئیس جمهور به استان نیز با بهره‌برداری از پروژه راه‌آهن اردبیل، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر صنعت حمل و نقل استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز