خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

پرداخت مطالبات پیمانکاران راه‌و‌شهرسازی در دستور کار است / ضرورت شناسایی ساختمان‌های ناایمن

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۹۷۸

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: پرداخت مطالبه پیمانکاران راه و شهرسازی در دستور کار است.

به گزارش ایلنا، صدیف بدری نایب رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل عنوان کرد: در حوزه راه و شهرسازی کارها بسیار عالی پیش می رود و هیچ دغدغه‌ای از راه و شهرسازی استان ندارم و پروژه‌های بسیار فعالی در استان در حال اجرا است که امیدواریم بخشی از این پروژه‌ها تا پایان سالجاری با مساعدت مالی و جذب بموقع اعتبارات تقدیم مردم استان اردبیل شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس با اشاره به استفاده از ظرفیت ماده 56 برای پروژه‌ها و اینکه در قانون برنامه و بودجه از محل ماده ۵۶ تا سقف ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای هر پروژه در نظر گرفته شده است اظهار کرد: وزارت اقتصاد، برنامه و بودجه و بانک مرکزی باید در این خصوص سهم پروژه ها را مشخص کند که در این امر نیازمند تسریع در اقدام و تصمیم گیری ها هستیم.

وی کمبود منابع مالی را از مشکلات پیمانکاران در اجرای پروژه‌ها دانست و تصریح کرد: اعتباراتی بصورت اسناد خزانه در بودجه امسال پیش بینی شده و تمام تلاشم بر این است تا در بودجه فرصت خوبی را برای استان در بُعد عمرانی و زیرساختی تسهیلاتی فراهم کنم تا بیشترین استفاده از بودجه برای عمران و راه‌های استان اردبیل رقم بخورد.

بدری شناسایی ساختمان‌های ناایمن و تشدید نظارت‌های فنی را در پروژه‌ها خواستار شد و اظهار کرد: در جهت کیفی سازی باید نظارت‌ها میدانی و در کنار رعایت حال پیمانکاران بصورت جدی و سختگیرانه عمل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز