خبرگزاری کار ایران

بدری در تذکر شفاهی:

بدون علاج علاج فوری مشکل مسکن و اشتغال هیچ امیدی به نجات کشور از سقوط در سیاه چاله جمعیتی نداشته باشید

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۲۵۷

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دوگانه مسکن و اشتغال پیش نیاز جوانان را تأمین کنید، اگر علاج فوری برای تأمین قابل استفاده مسکن و اشتغال فراهم نشود، هیچ امیدی به افزایش آمار ازدواج و به تبع آن نجات کشور از سقوط در مرحله غیرقابل برگشت سیاه چاله جمعیتی نداشته باشید.

به گزارش ایلنا، صدیف بدری در نشست علنی امروز (یکشنبه ۴ تیر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: دوگانه مسکن و اشتغال پیش نیاز جوانان را تأمین کنید. اگر علاج فوری برای تأمین قابل استفاده مسکن و اشتغال فراهم نشود، هیچ امیدی به افزایش آمار ازدواج و به تبع آن نجات کشور از سقوط در مرحله غیرقابل برگشت سیاه چاله جمعیتی نداشته باشید.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بهتر است تا انتخاب راهکار واقعی و اثرگذار در شرایط فعلی برای مشغول شدن به سیاست‌های مقطعی و بی‌نتیجه در رابطه با ترغیب جوانان به ازدواج در جامعه خودمان و جوانان را فریب ندهیم چرا که هر شاه‌بندی با یک حساب سرانگشتی هم می‌تواند به این نتیجه برسد که با شرایط کنونی حاکم بر اقتصاد کشور و فاصله نجومی موجود میان اکثریت جوانان در جامعه با امکان خرید و یا حتی اجاره قابل استطاعت یک مسکن شایسته تقریبا غیرممکن است.

وی افزود: بحث مسکن واشتغال جوانان به چنان مرحله‌ای از بحران رسیده که شایسته است که برای مدتی معلوم همه منابع و امکانات را برای این امر قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز