خبرگزاری کار ایران

بدری در تذکر شفاهی:

اتفاقات ۲ ماه اخیر بیش از پیش ضرورت بسترسازی برای بیان اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم را عیان کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۳۰۷

نماینده مردم اردبیل در مجلس بر ضرورت اجرایی شدن اصل ۲۷ قانون اساسی تاکید کرد و گفت: دولت از تجربه موفق مجلس برای شنیدن دغدغه های مردم استفاده کند.

به گزارش ایلنا، صدیف بدری در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه ۲۴ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از دغدغه مندی مقام معظم رهبری درخصوص تحقق وحدت و امنیت و عدالت در جریان اتفاقات اخیر سیستان و بلوچستان عزیز قدردانی می کنم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اتفاقات ۲ ماه اخیر بیش از پیش ضرورت اجرایی شدن اصل ۲۷ قانون اساسی و بسترسازی برای بیان دغدغه ها و اعتراضات مسالمت آمیز مردم را عیان کرد. در دانشگاه ها با استفاده از ظرفیت کرسی های آزاداندیشی و ایجاد فضا برای طرح دغدغه های دانشجوهای فهیم از گروه ها و جریان های مختلف فراهم شود.

وی ادامه داد: در سطح جامعه، دولت و مشخصاً وزارت کشور باید از تجربه موفق مجلس استفاده کند؛ همانطور که همه می دانند اقشار مختلف مردم در برهه های زمانی گوناگون دغدغه های مختلف خود را در تجمع های مقابل مجلس طرح کرده اند و نمایندگان به فراخور موضوع در جمع مردم حضور یافته و پاسخگو بوده که این موضوع ثمربخش است، لذا از ریاست جمهوری می خواهم شخصاً به موضوع ورود کرده و اقدامات لازم در این خصوص را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز