خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی:

صدور ۲ حکم کمک هزینه خرید دستگاه پرتو درمانی بیماران سرطانی و خرید کتاب مجازات جایگزین حبس شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۹۲۱

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور دو حکم مجازات جایگزین حبس کمک هزینه خرید دستگاه پرتو درمانی بیماران سرطانی و خرید کتاب برای اهداء به کتابخانه‌های ارومیه در دو شعبه کیفری ۲ این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی از صدور دو حکم مجازات جایگزین حبس کمک هزینه خرید دستگاه پرتو درمانی بیماران سرطانی و خرید کتاب برای اهداء به کتابخانه‌های ارومیه در دو شعبه کیفری ۲ این شهرستان خبر داد و گفت: در یکی از این احکام شعبه ۱۱۲ کیفری دو ارومیه با احراز شرایط قانونی متهم پرونده را به جای یکسال حبس با لحاظ نیاز‌های موجود و کمک به ارتقای سطح فرهنگی جامعه به خرید کتاب جهت اهداء به کتابخانه مرکزی و یا سایر کتابخانه‌های شهر ارومیه به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال تحت نظارت معاون دادستان عمومی و انقلاب در امور اجرای احکام محکوم کرده است.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در حکم جایگزین حبس دیگری، شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری دو ارومیه محکوم پرونده را به لحاظ جنبه عمومی جرم به پرداخت دویست میلیون ریال به عنوان کمک هزینه خرید دستگاه‌های پرتو درمانی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان امید استان محکوم کرده است.

عتباتی از بینش و درک قضات استان از نیازمندی‌های جامعه و بهره گیری از ظرفیت قانونی هم برای اصلاح بزهکاران جرایم خرد و هم فرهنگسازی اقدامات نیکوکارانه و کمک به رفع کمبود‌های موجود ابراز خرسندی نمود و این امر را مایه مباهات دانست.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز