خبرگزاری کار ایران

آزادی ۲۰ نفر از محکومان جرایم غیر عمد به همت خیرین و ستاد دیه آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۳۹۷

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از آزادی ۲۰ نفر از محکومان جرایم غیر عمد و مالی به همت خیرین و ستاد دیه استان خبر داد.

به گزارش ایلنا،  ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه ستاد دیه این استان از آزادی ۲۰ نفر از محکومان مالی با کمک ستاد دیه و خیرین خبر داد و اظهار کرد: فعالیت‌های ستاد دیه در راستای آزادسازی محکومان مالی و جرایم غیر عمد بسیار موثر است و در هر جلسه تعدادی از محکومان در سطح استان می‌توانند از امتیازات تعلق گرفته در ستاد دیه استان بهره بگیرند و آزاد شوند.

عتباتی، افزود: تلاش داریم با استفاده از سایر ظرفیت‌ها در سطح استان از جمله رسانه‌های استانی پویشی هم برای آزادسازی برخی زندانیان جرایم عمد که اصلاح آن‌ها مورد تایید مسئولین زندان می‌باشد و نیز سوابق کیفری موثر دیگری ندارند و مبلغ کمی از محکومیت آن‌ها از جمله رد مال یا دیه عمد باقیمانده است اجرا کنیم.

وی در ادامه به دعوت از خیرین و نیکوکاران علاقه‌مند هم تاکید کرد و گفت:کسانی که به امور خیر و خصوصا آزادسازی زندانیان اهمیت می‌دهند و علاقه‌مند هستند جهت فرهنگ سازی و ترغیب همه اقشار مردم معرفی شوند و از کار نیکوی آن‌ها قدردانی شود.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در پایان گفت:در این جلسه آزادی ۲۰ نفر از زندانیان بوسیله ستاد دیه مورد تایید و تصویب اعضای ستاد قرار گرفت و با پرداخت مبلغ ۱۱۷۰۱۵۱۸۷۱۰ ریال به وسیله ستاد دیه و مقداری با گذشت شکات و قسمتی هم مساعدت محاکم قضایی تامین،این محکومان آزاد شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز