خبرگزاری کار ایران

صحرایی در گفت‌وگو با ایلنا:

رتبه‌بندی معلمان موضوع جاری وزارت آموزش و پرورش خواهد بود/ نقاط ضعف رتبه‌بندی نباید بر نقاط قوت فراوان آن بچربد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۴۶۴۶

وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه‌بندی معلمان موضوع جاری وزارت آموزش و پرورش خواهد بود و معلمانی که یکسال سابقه‌شان گذشته باشد را رتبه‌بندی می‌کنیم.

رضا مراد صحرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره طرح دوباره اعتراض معلمان درخصوص مسئله رتبه‌بندی گفت: موضوع رتبه‌بندی موضوع جاری وزارت آموزش و پرورش خواهد بود و قوانین رتبه‌بندی یکی از قوانین مترقی ما است. 

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تعیین تکلیف قانون رتبه‌بندی معلمان هم زحمت شایسته کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی است و هم حمایت بی‌سابقه این دولت که علیرغم محدودیت‌ها آن را بعد از یازده سال اجرایی کرد. 

وی خاطرنشان کرد: رتبه‌بندی معلمان نقاط قوت فراوانی دارد که باید دیده شود، نقاط ضعف محدودی هم دارد که نباید نقاط ضعف محدودش به نقاط قوت فراوانش بچربد. 

صحرایی بیان کرد: لذا از این به بعد هر سال کسانی (معلمان) که یکسال سابقه‌شان گذشته باشد را رتبه‌بندی می‌کنیم و آن‌های هم که رتبه‌بندی شده‌اند ۳سال یکبار باید رتبه‌بندی شوند و رتبه بالاتری ان‌شاالله بگیرند.

وی گفت: موضوع امروز ما در این لحظه رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی مرحله اول است که طبق فرآیند پیش می‌رود و فرآیندش قابل قبول است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز