خبرگزاری کار ایران

گودرزوند چگینی در تذکر شفاهی:

آئین‌نامه رتبه‌بندی معلمان مورد بازنگری قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۴۵۳

نماینده مردم رودبار در مجلس، گفت: در آستانه رأی اعتماد به وزیر جدید آموزش و پرورش لازم است آئین‌نامه رتبه‌بندی معلمان اصلاح و بازنگری شود.

به گزارش ایلنا، مهرداد گودرزوندچگینی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۸ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: فوق العاده جذب معلمان آموزش و پرورش در آستانه رأی اعتماد به وزیر جدید باید مورد بازنگری قرار گرفته، همچنین آئین نامه اجرایی رتبه بندی نیز لازم است مورد توجه قرار گیرد و اصلاحاتی روی آن صورت گیرد.

وی افزود: وام های زیر ۱۰۰ میلیون تومان نیز توسط بانک ها بلوکه شده و پرداخت وام متوقف شده است، همچنین از وزارت کشور و وزارت کشاورزی می خواهم عنایت ویژه ای به موضوع پرداخت فوق العاده ویژه نیروها داشته باشد و چه تفاوتی میان نیروهای این وزارتخانه با سازمان برنامه است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگر خود با توجه به مشکلات حوزه انتخابیه، گفت: دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم برای جاده بخش انبارلو چیست؟ همچنین به وزیر نیرو متذکر می شوم وضعیت آبرسانی رودبار و رستم آباد بحرانی است و ۱۴ روستای بلوکات که قرار بود از سد آیت الله بهجت تغذیه شوند بلاتکلیف مانده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز