خبرگزاری کار ایران

رئیسی وارد تبریز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۳۹۴

رئیس جمهور در دور جدید سفرهای استانی خود، صبح امروز راهی تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی شد.

به گزارش ایلنا، حجت السلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران صبح امروز، پنجشنبه ۱۸ خردادماه وارد تبریز شد.

آذربایجان شرقی پنجمین مقصد رئیس جمهور در دور دوم سفرهای استانی بوده و این سفر، دومین سفر رئیس جمهور به استان در طول یک‌ سال گذشته است.

این سفر دو روزه رئیسی و اعضای هیات دولت به تبریز به منظور پیگیری مصوبات سفر سال گذشته و افتتاح طرح‌های به اتمام رسیده در این یک سال گذشته انجام می‌گیرد.

 در این سفر با حضور آیت‌الله رئیسی جشن احیای ۲۲۰ واحد تولیدی راکد در استان در محل کارخانه ماشین سازی تبریز برگزار و پروژه راه‌آهن «تبریز-میانه» نیز پس از سال‌ها وقفه افتتاح خواهد شد.

دیدار با هنرمندان در مجموعه فرهنگی و ادبی مقبره الاشعرا، دیدار عمومی با مردم شهرستان چاراویماق، شرکت در جلسه سرمایه گذاری استانداری آذربایجان شرقی، شرکت در شورای برنامه ریزی استان در تالار جمهوری استانداری و در نهایت شرکت در نشست خبری عمده برنامه های رییس جمهور در این سفر دو روزه است.

وی هم‌چنین پس از دیدار با شعرا و هنرمندان از ساعت ۱۷ امروز در محوطه ارک تبریز با مردم آذربایجان شرقی نیز دیدار عمومی خواهد داشت.

 در این سفر چندین طرح مهم به طور همزمان یا ویدیو کنفرانسی افتتاح می شوند که می توان به بهره برداری از طرح تولید مس کاتد به روش هیپ لیچینگ، آبرسانی به میانه و چندین طرح مهم دیگر اشاره کرد.

وزرای کشور، بهداشت و درمان، میراث فرهنگی و گردشگری، سرپرست وزارت صمت، سرپرست وزارت جهادکشاورزی، معاون امور زنان و خانواده و معاون اجرائی رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز