خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استانداری گیلان تاکید کرد:

لزوم انجام برنامه ریزی های مناسب برای نقش آفرینی موثر زنان در جامعه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۹۰۰

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بر لزوم انجام برنامه ریزی های مناسب برای نقش آفرینی موثر زنان در امور مختلف جامعه تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین مصطفی پور در ششمین نشست کمیته زنان و دفاع مقدس استان که همزمان با روز جانباز برگزار شد؛ اظهار داشت: نمی‌توان نقش بانوان را در حوزه‌های فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی نادیده گرفت چراکه آنان؛ پرورش دهنده آینده‌سازان جامعه ما هستند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب همواره به نقش کلیدی بانوان در حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی اشاره داشته اند، افزود: طبق فرموده معظم له؛ اگر زنان در حرکت‌های اجتماعی ملت حضور نداشته باشند، این حرکت‌ها موفق نخواهد بود یعنی باید در حوزه‌های مختلف برای نقش آفرینی زنان برنامه ریزی داشته باشیم.

مصطفی پور دفاع مقدس را گنجینه ای تمام نشدنی دانست و ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نمونه متعالی از نقش آفرینی همه اقشار به ویژه زنان را دیدیم لذا امروز نیازمند معرفی جذاب و به روز این نقش‌ها هستیم.

وی با اشاره به اوج فداکاری مادران و همسران شهدا و جانبازان خاطرنشان کرد: مادران و همسران شهدا و ایثارگران، الگو‌های تربیتی جامعه هستند و لذا در حوزه تربیت نسل آینده، حتما باید از فرهنگ و معارف دفاع مقدس کمک بگیریم.

وی یادآور شد: البته تمرکز بر روایت جنگ هشت ساله خوب است اما باید معارف دفاع مقدس را در همه ابعاد استخراج کنیم.

زهرا یعقوب نژاد رئیس کمیته زنان و دفاع مقدس گیلان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات یک‌ساله اعضاء کمیته و برشمردن فعالیت‌های عمده این کمیته در سال جاری، محورهای اولویت دار بر اساس سند تحول بنیادین حوزه بانوان و خانواده دولت سیزدهم برای برنامه ریزی توسط کمیته زنان و دفاع مقدس استان را اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز