خبرگزاری کار ایران

رئیس کل محاکم تهران از ۲ مجتمع قضایی شهید مطهری و قدس بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۹۴۰

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در راستای سیاست‌های تحولی محاکم در روز‌های تعطیل، از ۲ مجتمع قضایی شهید مطهری و قدس بازدید و از نزدیک در جریان آخرین تلاش‌ها و زحمات پرسنل قضایی و اداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، یحیی جعفری در راستای سیاست‌های تحولی محاکم و حضور مستمر و جهادی همکاران در مجتمع‌های قضایی تهران در روز‌های تعطیل، از ۲ مجتمع قضایی شهید مطهری و قدس بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین تلاش‌ها و زحمات پرسنل قضایی و اداری قرار گرفت.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در جریان این بازدید‌ها بیان کرد: همکاران شریف با تلاش مضاعف و دلسوزانه درخارج از وقت اداری و حتی تعطیلات پاسخگوی حجم زیاد کار و وارده بالای پرونده‌ها هستند.

وی افزود: کمبود شدید نیروی انسانی و تراکم کار در محاکم به ویژه شعب حقوقی را با چالش جدی مواجه کرده است و بدون مسئولیت پذیری و تلاش بی وقفه همکاران، دشواری در امر پاسخگویی و رفع و رجوع مراجعان و رسیدگی ها؛ نارضایتی مردمی را در پی خواهد داشت.

جعفری اظهارکرد: اگر نسبت به تامین نیروی انسانی و به ویژه قاضی مسلط به دعاوی حقوقی و تخصصی در زمینه‌های مختلف در تهران توجه نشود در آینده نزدیک شاهد بحران غیر قابل جبران خواهیم بود.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، همچنین گفت: با قدردانی از زحمات خالصانه همکاران از همه آن‌ها جهت همکاری بیشتر تا رفع موانع و تامین نیرو استمداد می‌کنم.

بازدید‌های میدانی بصورت برنامه ریزی شده از مجتمع‎های قضایی تهران و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های پرسنل قضایی و اداری در طول هفته حتی در ایام تعطیل، همواره یکی از برنامه‌های رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران است که بصورت مستمر و میدانی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز