خبرگزاری کار ایران

با تشکیل کارگروه نظارت بر پرونده‌های مسن؛

پرونده‌های معوق و مسن در دادسرای قزوین تعیین تکلیف می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۹۵۴

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: در راستای اجرای دستورالعمل رسیدگی به پرونده‌های معوق و تعیین تکلیف فوری آن‌ها، کارگروه نظارت بر پرونده‌های مسن، معوق و جریانی و تحقیقات مقدماتی در دادسرای قزوین تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: کاهش اطاله دادرسی یکی از سیاست‌های قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی است و باید تمامی مواردی که در بروز اطاله دادرسی نقش دارند شناسایی و در جهت کاهش آن‌ها برنامه ریزی شود و در همین راستا دادستانی قزوین طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را در دستور کار دارد.

دادستان قزوین افزود: کارگروه نظارت بر پرونده‌های مسن، معوق و جاری، متشکل از معاونین دادستان و برخی از همکاران قضایی شعب است و از این پس با تشکیل نشست و با برنامه ریزی مدون در جهت نظارت بر پرونده‌های مسن، معوق و جریانی در شعب و نحوه تحقیقات در پرونده های کیفری اقدام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک با تشکیل این کارگروه و پیگیری برنامه‌ها توفیقات مورد نظر از حیث تعیین و تکلیف پرونده‌های مسن و معوق حاصل خواهد شد و کیفیت تحقیات مقدماتی در شعب تحقیق نیز ارتقاء می‌یابد و در نهایت منجر به کاهش اطاله دادرسی و جلب رضایت‌مندی شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز