خبرگزاری کار ایران

دریادار ایرانی:

حمایت از شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان، در اولویت برنامه‌های نیروی دریایی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۴۶۶

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، در بازدید از شرکت‌های کشتی‌سازی در جنوب کشور، بر حمایت از شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار شهرام ایرانی در بازدید از شرکت‌های کشتی‌سازی در جنوب کشور، ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت‌های چشمگیر متخصصان و دانشمندان حوزه صنایع دریایی، در رسیدن به توانمندی ساخت و توسعه تجهیزات دریاپایه، مطابق با استانداردهای جهانی و بین‌المللی گفت: نیروی دریایی راهبردی ارتش، قطعا نقش حمایتی خود را نسبت به شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان، ایفا خواهد کرد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص حضور مقتدرانه در دریاها، اظهار داشت: مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری، برای حفظ و ارتقای توانمندی‌های دفاعی کشور در حوزه دریا، به ظرفیت و دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان، توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، حضور اثرگذار این نیرو در اقیانوس‌ها را با وجود تحریم‌های ظالمانه نتیجه حمایت از دانش و توان بومی جوانان کشورمان دانست و تصریح کرد: ثمره همه این تلاش‌ها، اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در آب‌های دوردست و بالا رفتن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز