خبرگزاری کار ایران

آمادگی وزارت خارجه برای تدوین سند دیپلماسی علمی با همکاری مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۱۶۳

وزارت امور خارجه برای تدوین سند دیپلماسی علمی کشور با همکاری مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایلنا، محمدصادق خیاطیان رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در ادامه تعامل با دستگاه‌های اجرایی، با وزیر امور خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

خیاطیان در این دیدار با بیان اهداف و کارویژه‌های مرکز بررسی‌ها در دوره جدید، بر ضرورت تعامل این مرکز با وزارت خارجه در راستای تحقق این اهداف تاکید کرد.

رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به ظرفیت‌های این مرکز در موضوعاتی نظیر تدوین اسناد و تهیه لوایح قانونی در مورد دیپلماسی علمی، قوانین مرتبط با تابعیت و مسائل مربوط به ایرانیان خارج از کشور، بر آمادگی مرکز بررسی‌ها با وزارت امور خارجه جهت پیشبرد این امور تاکید کرد.

حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه هم در این دیدار  با تاکید بر ضرورت افزایش تعامل بخش‌های مختلف این وزارتخانه با مرکز بررسی‌ها، تدوین و تسهیل اجرای سند دیپلماسی علمی کشور با همکاری مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و سایر وزارتخانه‌های مرتبط را در شمار اولویت‌های وزارت خارجه عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز