خبرگزاری کار ایران

قاسمی‌پور در تذکر شفاهی:

انتقاد از وجود بی‌اخلاقی در فضای مجازی/ آموزش و پرورش درس سواد رسانه‌ای را جزو دروس مدارس قرار دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۷۵۰

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس از وجود بی‌اخلاقی در فضای مجازی انتقاد کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش درس سواد رسانه‌ای را جزو دروس مدارس قرار دهد.

به گزارش ایلنا، شیوا قاسمی پور در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۰بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نظارت بر وضعیت رسانه‌ها در فضای مجازی امری قابل تأمل است که باید توسط این وزارتخانه انجام شود.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رسانه‌ها از وظیفه خطیر خود که ایجاد شفافیت در جامعه و رساندن اخبار درست به گوش مردم به محلی برای دروغ پراکنی و تشویش اذهان عمومی تبدیل شدند؛ به جای انعکاس عملکرد مسئولان فقط به دنبال انعکاس خبرهای منفی و کذب هستند و گاهی به جای اینکه ابزار اتحاد مسئولان و نمایندگان ملت باشند، اظهارنظر آنها موجب گسست و انشقاق شده و منجر به خروجی که به نفع مردم باشد، نمی‌شود.

وی افزود: آنچه امروز در فضای مجازی با آن روبرو هستیم، وجود بی‌اخلاقی متعددی است که مهمترین ریشه آن نبود الگوی مناسب برای یادگیری و تقلید است؛ به عنوان نماینده مردم همه مخاطبان را به رعایت اخلاق اسلامی دعوت می‌کنم، امروزه وضعیت مردم مهم است نه به حاشیه راندن کارهای درست.

قاسمی‌پور خاطر نشان کرد: به عنوان عضو کمیسیون آموزش مجلس و معلم این سرزمین از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم درس سواد رسانه‌ای را جزو دروس رسانه‌ای قرار دهد و کمک کند فرزندانمان با ارتقاء سواد رسانه‌ای در فضای مجازی سردرگم نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز