خبرگزاری کار ایران

در تذکری شفاهی به وزیر صمت؛

نماینده الیگودرز خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان لرستان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۹۴۸

نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت خواستار تکمیل پروژه های نیمه تمامی شد که با توجه به مزیت های نسبی استان لرستان در گذشته آغاز و عملیات بهره برداری آن به اتمام نرسیده است.

به گزارش ایلنا،‌ محمد خدابخشی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۵ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر صمت اظهار داشت: انتظار داریم با توجه به توافقات گذشته هر چه سریعتر احداث پالایشگاه گیاهان دارویی، صنایع پایین دستی کاغذ از سنگ و مصنوعات سنگی از مطالبات مردم الیگودرز و تماماً مبتنی بر مزیت نسبی منطقه است.

وی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر نفت خواستار تسریع در گازرسانی به روستاهای منطقه الیگودرز شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم همچنین با انتقاد از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: این اداره کل به اندازه یک پیمانکار بخش خصوصی نیز توانمندی ندارد و در طول ۸ سال چند کیلومتر نیز جاده شکافی نکرده است و تا کی مردم باید منتظر احداث پروژه حرم تا حرم و تکمیل راه مواصلاتی مسیر محمدابن حسن (ع) باشند. همچنین مسیر گله بادوش و سایر راه های استان نیز همچنان بلاتکلیف مانده است.

خدابخشی ادامه داد: طرح لاستیک بارز لرستان و کشت و صنعت منطقه نیز باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود و از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران می خواهم پروژه های زیرمجموعه هلدینگ کوثر در استان و منطقه الیگودرز به ویژه پروژه کشت و صنعت را با فوریت به بهره برداری برساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز