خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در گفت‌وگو با ایلنا:

وزیر پیشنهادی اقتصاد خوش‌فکر و باتجربه است/ کابینه سیزدهم با بررسی‌های بیشتر می‌توانست قوی‌تر انتخاب شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۶۷۸

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم با اشاره به سوابق وزیر پیشنهادی اقتصاد در کمیسیون اقتصادی و مرکز پژوهش‌های مجلس وی را فردی خوش فکر و با تجربه دانست.

رجب رحمانی نماینده مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره کابینه دولت سیزدهم اظهار داشت: کابینه در مجموع خوب است البته می‌توانست بهتر باشد؛ مجموعه‌ای از وزرا و افراد با سابقه و با تجربه که در وزارتخانه‌ها و نهادهای مختلف حضور داشته، افراد مجرب، کاری و پر تلاشی هستند و سابقه درخشانی دارند، در کابینه جمع شده‌اند. 

وی افزود: بخشی از جوانان نیز در کابینه حضور دارند که علاوه بر داشتن تحصیلات عالی پر انگیزه و پر جنب و جوش هم هستند؛ کابینه دولت سیزدهم نیز چیزی شبیه مجلس، تلفیقی از نیروهای با تجربه و نیروهای جوان و با انگیزه است، منتها این کابینه انقلابی می‌توانست با بررسی‌های بیشتر و استفاده کردن از نظرات کمیسیون‌های تخصصی، قوی‌تر و بهتر انتخاب شود اما در مجموع خیرالموجودین هستند. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه درباره وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی اظهار داشت: آقای خاندوزی انسان بسیار خوش فکری است که در مرکز پژوهش‌های مجلس بوده و هفده سال در مسائل اقتصادی کار کرده است که می‌تواند از وزرای خوب باشد؛ آقای حسینی وزیر پیشین اقتصاد در دولت نهم و دهم زمانی که به وزارت رسیدند، هم‌سن آقای خاندوزی بود و کارنامه خوبی نیز از خود به جا گذاشتند و در مجموع موفق بودند. 

وی با بیان اینکه مضاف بر این آقای خاندوزی تحصیلاتشان در این زمینه است، ادامه داد: کمیسیون اقتصادی با حضور ایشان در بیش از یکسال گذشته از کمیسیون‌های فعال مجلس بوده که طرح‌ها و ایده‌های خیلی خوبی از جمله سیستم مالیاتی کشور، تامین کالاهای معیشتی و بستن مالیات بر خانه‌های خالی بود که با کمیسیون‌های اقتصادی و کمیسیون برنامه و بودجه انجام شد. در مجموع تیم اقتصادی کشور با هم متحد و هماهنگ‌تر از کابینه قبلی هستند.

رحمانی درباره بررسی کابینه و رای اعتماد مجلس در چند روز گذشته اظهار داشت: وزرا برنامه‌های خودشان را ارائه کردند؛ علاوه بر این وزرا در کمیسیون‌های تخصصی راهبردی شرکت کردند، نظراتشان را گفتند و نمایندگان نیز در کمیسیون‌ها وقت بیشتری برای بررسی وزرا داشتند که به برخی جواب‌های نسبتا قانع‌کننده‌ای داده و برخی نیز نتوانستند مجلس را اقناع کنند که در نهایت مجلس تصمیم خودش را خواهد گرفت.

انتهای پیام/
کیانوش درویشی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز