خبرگزاری کار ایران

ربیعی در جشن بیمه سلامت همگان؛

سیاست رفاهی دولت صدقه‌ای نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۶۳۰

شورای عالی رفاه٬ کودکان بازمانده از تحصیل را ۱۷۵ هزار نفر تخمین زده بود که آن را ساماندهی کرده‌ایم و می‌توانم بگویم که هیچ کودک بازمانده از تحصیل در آینده نخواهیم داشت.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: دولت یک سیاست رفاهی و اجتماعی منسجم را دنبال می‌کند که یک سیاست صدقه‌ای نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی صبح امروز در جشن بیمه‌های همگانی که در سالن اجلاس سران برگزار شد٬ گفت: خوشحال هستیم جشنی را می‌گیریم که از آرزوهای امام و بنیانگذاران انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه این امر بدون تدبیر، همت و کار کار‌شناسی تحقق نمی‌یافت٬ اظهار داشت: در دولت‌های گذشته فقط دو جلسه از شورای عالی بیمه تشکیل می‌شد ولی با همراهی آقای قاضی‌زاده هاشمی هر ماه یک جلسه تشکیل داریم که در سایه دلسوزی آقای رئیس جمهور رخ داده است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سازمان جهانی بهداشت و سازمان بین‌المللی کار طرح تحول سلامت و بیمه‌های همگانی را تحسین کرده‌اند٬ تصریح کرد: دولت یک سیاست رفاهی و اجتماعی منسجم را دنبال می‌کند که این سیاست رفاهی یک سیاست صدقه‌ای نیست.

ربیعی با تاکید براینکه داشتن سیاست منسجم اجتماعی فصل ممیزه این دولت با دولت‌های قبلی است٬ یادآور شد: ادعا می‌کنیم که فقر درمان را از بین برده‌ایم و امروز هر که بخواهد می‌تواند دفترچه بیمه داشته باشد. در شورای عالی رفاه کودکان بازمانده از تحصیل را ۱۷۵ هزار نفر تخمین زده بود ساماندهی کرده‌ایم و می‌توانم بگویم که هیچ کودک بازمانده از تحصیل در آینده نخواهیم داشت و در آینده‌ای نه چندان دور با فقر غذایی هم مبارزه خواهیم کرد و جشن آن را می‌گیریم و با همکاری و همراهی وزارت مسکن نارسایی‌هایی که در این بخش بوده است با مسکن‌های امید و تدبیر حل می‌شود. باید بگویم مسکن‌های امید و رفاهی در راه است.

وی خطاب به رئیس جمهور ابراز٬ داشت: شما با مردم پیمان بسته‌اید تا با رنج و آلام آن‌ها همراه باشید من بغض و گریه‌های شما را بسیار دیده‌ام ما وظیفه داریم محرومان را از یاد نبریم و با فقر مبارزه کنیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: ما دردولت تدبیر و امید همراه با شما تمام تلاش خویش را برای کاستن از رنج مردم به کار خواهیم گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز