خبرگزاری کار ایران

با انجام آزمایش در حضور پزشکان زنجان تایید شد؛

کیفیت برتر آب شرب زنجان نسبت به برخی آب‌های بطری در بازار

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۰۱۲

جمعی از پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با حضور در تصفیه خانه آب زنجان از نزدیک در جریان فعالیت این تصفیه خانه قرار گرفتند و با انجام آزمایش، کیفیت برتر آب شرب زنجان نسبت به برخی آب های بطری در بازار تایید شد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، جمعی از پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با حضور در تصفیه خانه آب زنجان از نزدیک در جریان فعالیت این تصفیه خانه قرار گرفتند و شرکت کنندگان در این بازدید یک نمونه از آب های بطری موجود در بازار را برای آزمایش کیفیت ارائه کردند که پس از انجام مقایسه کیفیت آب شرب شهر زنجان و آب بطری، مشخص شد کیفیت آب شرب زنجان از کیفیت بهتری برخوردار است.

در این آزمایش همچنین عدم تطابق اطلاعات جدول املاح موجود در آب درج شده بر روی بطری با نتایج بدست آمده در آزمایشگاه مرکزی آب زنجان از دیگر مواردی بود که پزشکان و کارشناسان کنترل کیفیت آب به آن دست یافتند.

 در این بازدید کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان زنجان مراحل مختلف تصفیه و توزیع آب را به پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی توضیح داده و بازدید کنندگان علاوه بر بازدید از تصفیه خانه آب از آزمایشگاه کنترل کیفی آب شرکت آبفا نیز بازدید کردند.

پزشکان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در بازدید از قسمت های مختلف آزمایشگاه آب زنجان از جمله آزمایشگاه شیمی آب، آزمایشگاه مواد معدنی، آزمایشگاه بیولوژی آب و آزمایشگاه میکروبی آب، در جریان کنترل کیفیت آب در این آزمایشگاه قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز