خبرگزاری کار ایران

از زمان انتصاب مدیریت جدید سازمان:

نمایندگان مجلس بیش از ۵ هزار نامه به تأمین‌ اجتماعی نوشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۸۰۲

از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید، نمایندگان مجلس بیش از ۵ هزار و ۹۰۰ نامه به سازمان تأمین‌اجتماعی نوشته‌اند که به ۹۵ درصد آن‌ها یعنی ۵ هزار و ۶۷۰ نامه پاسخ داده‌ایم.

معاون حقوقی و امورمجلس سازمان تأمین‌اجتماعی گفت از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید، نمایندگان مجلس بیش از ۵ هزار و ۹۰۰ نامه به سازمان تأمین‌اجتماعی نوشته‌اند که به ۹۵ درصد آن‌ها یعنی ۵ هزار و ۶۷۰ نامه پاسخ داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «عبدالرحمن تاج‌الدین» در جلسه‌ای با حضور مدیران حقوقی و امور مجلس سازمان‌ها و نهادهای وابسته به وزارت کار با اشاره به جمعیت ۳۸ میلیون نفری بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی اظهار کرد: خدمات گسترده سازمان تأمین‌اجتماعی به بیش از نیمی از جمعیت کشور باعثارتباط گسترده این سازمان با مردم شده است و به همین دلیل نیز نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی ارتباط تنگاتنگی با سازمان تأمین‌اجتماعی دارند.

وی برگزاری دیدارهای منظم مدیرعامل این سازمان با نمایندگان را از دیگر عوامل مؤثر بر ارتقاء همکاری با مجلس شورای‌اسلامی برشمرد و گفت: از زمان استقرار مدیریت جدید در تأمین‌اجتماعی ۱۹۰ نفر از نمایندگان با مدیرعامل این سازمان دیدار داشته‌اند و خواسته‌ها و دغدغه‌های خود را در رابطه با حوزه انتخابیه و مسائل مرتبط با تأمین‌اجتماعی مطرح کرده‌اند.

تاج‌الدین ارتقاء خدمات درمانی، تسهیل خدمت‌رسانی واحدهای بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری در استان‌ها و شهرستان‌ها را مهم‌ترین خواسته‌های نمایندگان از سازمان تأمین‌اجتماعی دانست و گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی براساس معیار‌ها و ضوابط قانونی در این رابطه عمل می‌کند و هرجا که خواسته‌های نمایندگان منطبق با معیارهای قانونی باشد برای ارتقاء خدمات و افزایش رضایتمندی بیمه‌شدگان تلاش می‌کنیم.

وی تعامل سازنده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و انتقال خواسته‌ها و دغدغه‌های سازمان برای ارتقاء خدمات را مهم‌ترین راهبرد تأمین‌اجتماعی در ارتباط با نمایندگان مجلس دانست و گفت: ارتباط مناسب با مجلس شورای‌اسلامی در‌‌نهایت باعثایجاد همدلی و همراهی در راستای ارتقاء خدمات تأمین‌اجتماعی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز