خبرگزاری کار ایران

نامه کارکنان رسمی پتروشیمی شازند به وزیر نفت:

دستور وزیر نفت سابق را لغو کنید

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۲۴۴

چکیده: کارکنان رسمی شرکت ملی نفت ایران شاغل در پتروشیمی شازند از دستور «رستم قاسمی»، وزیر نفت دولت احمدی‌نژاد مبنی بر ممنوعیت انتقال کارکنان رسمی شرکت ملی نفت ایران از شرکت‌های واگذار شده به بخش خصوصی به سایر شرکت‌های تحت پوشش صنعت نفت انتقاد کرده‌اند.

بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان رسمی شرکت ملی نفت ایران شاغل در پتروشیمی شازند(اراک) با ارسال نامه‌ای به «بیژن نامدار زنگنه»، وزیر نفت، خواستار لغو ممنوعیت انتقال کارکنان رسمی شرکت ملی نفت ایران از شرکت‌های واگذار شده به بخش خصوصی به سایر شرکت‌های تحت پوشش صنعت نفت شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارکنان رسمی شرکت ملی نفت ایران شاغل در پتروشیمی شازند در ابتدای این نامه ضمن ابراز امیدواری نسبت به اظهار نظرهای آقای زنگنه در خصوص رفع مشکلات کارکنان صنعت نفت، از دستور «رستم قاسمی»، وزیر نفت دولت احمدی‌نژاد مبنی بر ممنوعیت انتقال کارکنان رسمی شرکت ملی نفت ایران از شرکت‌های واگذار شده به بخش خصوصی به سایر شرکت‌های تحت پوشش صنعت نفت انتقاد کرده‌اند.

امضا کنندگان این نامه، دستور وزیر نفت سابق را «غیر کار‌شناسی» و «به دور ازشان و جایگاه کارمندان شاغل در صنعت نفت» توصیف کرده‌اند.

در بخشی از این نامه از آقای زنگنه خواسته شده است با لغو این دستور، موجب شادی و امیدواری همکارانش شود.

آنطور که در پایان این نامه آمده، شرکت پتروشیمی شازند از شرکت‌های واگذار شده به بخش خصوصی خارج از اصل ۴۴ قانون اساسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز