خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال این وزارتخانه:

وزارت کار به دنبال مزد شایسته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۱۴

چکیده: در این وزارت خانه به دنبال کار شایسته، دستمزد شایسته و زندگی شایسته هستیم و به همین خاطر بسته سیاستی بهبود بازار کار در کشور تدوین شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در این وزارت خانه به دنبال کار شایسته، دستمزد شایسته و زندگی شایسته هستیم و به همین خاطر بسته سیاستی بهبود بازار کار در کشور تدوین شده است.

به گزارش دریافتی ایلنا، حسن طائی امروز در جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار، تلاشگران و واحدهای نمونه استان البرز، گفت: برای برون‌رفت از وضعیت فعلی اقتصادی در کشور کار‌ها در همه بخش‌ها باید به صورت مدبرانه پیش برود و برای گام نهادن به مرحله بالا‌تر توسعه، باید ظرفیت جذب اقتصاد کشور را گسترش دهیم و با بالا بردن هنر مدیریت و سازماندهی و افزایش مهارتهای انسانی نیروی کار و افزودن به سرمایه دانشی خانوار‌ها، دولت به سمت اقتصادی مدیریت شده، سوق پیدا کند.

او با اشاره به فضای سرمایه گذاری در کشور، یادآور شد: این فضا باید مطلوب شود و همه این‌ها به نحوه تعامل و میزان همکاری میان اجزای قوای سه‌گانه از یکسو و نحوه تعامل میان دولت و بخش خصوصی و بازیگران اجتماعی و نهادهای جامعه مدنی و رسانه‌ها بستگی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز