خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

با راه اندازی نسل‌های سوم و چهارم اینترنت در کشور ارائه خدمات آسان‌تر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۹۴

بنا داریم با ارائه تسهیلات به روستائیان نسبت به توانمندسازی آن‌ها اقدام نمایم تا در زمان کشت و فعالیت از این تسهیلات بهره‌مند گردند و در زمان برداشت نسبت به بازپرداخت تسهیلات اقدام نمایند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با هم افزایی شرکت‌های پست، مخابرات و پست بانک برنامه ریزی‌هایی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به این مناطق در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود واعظی روز یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های پست بانک همزمان با دهه فجر، گفت: از یکسال و نیم گذشته خدمت رسانی به مناطق دورافتاده و کمتر برخوردار از امکانات و محروم مرزی و روستایی در اولویت‌های کاری وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات قرار گرفته است.

وی افزود: سیاست دولت این است که از همه ابزار‌ها برای ایجاد کسب و کار بیشتر و در ‌‌نهایت افزایش فرصت‌های شغلی استفاده کند.

واعظی اذعان داشت: همچنین با استانداری‌ها کشور توافق شده تا منابع دهداری‌ها را در اختیار پست بانک قرار دهند تا منابع پست بانک تجمیع و در جهت ارایه خدمات بیشتر به روستائیان مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: بنا داریم با ارائه تسهیلات به روستائیان نسبت به توانمندسازی آن‌ها اقدام نمایم تا در زمان کشت و فعالیت از این تسهیلات بهره‌مند گردند و در زمان برداشت نسبت به بازپرداخت تسهیلات اقدام نمایند.

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات تاکید کرد: همچنین با استانداری‌ها کشور توافق شده تا منابع دهداری‌ها را در اختیار پست بانک قرار دهند تا منابع پست بانک تجمیع و در جهت ارایه خدمات بیشتر به روستائیان مورد استفاده قرار گیرد.

واعظی افزود: با راه اندازی نسل‌های سوم و چهارم اینترنت در کشور ارائه خدمات آسان‌تر خواهد شد و به جای دولت الکترونیک می‌توان در آینده از آن به عنوان دولت همراه نام برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز