خبرگزاری کار ایران

از ابتدای امسال؛

۲۲۳ شناور صیادی متخلف در صیدگاه‌های خوزستان توقیف شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۲۵۵

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۲۲۳ فروند شناور متخلف در صیدگاه های استان توقیف شدند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، کامران شریفی در جزئیات این خبر بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، طی گشت‌های ساحلی و دریایی به مدت بیش از  ۶۲ هزار نفر ساعت توسط نیروهای  یگان، ۲۹ هزار و ۴۹۴ فروند شناور صیادی (قایق و لنج) در ساحل و دریا مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود: در جریان بازرسی‌های به عمل آمده تعداد ۲۲۳ فروند شناور ( قایق و لنج ) متخلف در صیدگاه های استان توقیف شدند و از این شناورها علاوه بر حدود ۱۰۳ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم محصولات آبزی (ماهی و میگو)، ۴۶۳ طاقه تور گوشگیر، ۳۳۰ عدد لنگر، ۱۳۷ دستگاه ترال، کشف و ضبط شد.

شریفی با اشاره به دستگیری یک هزار و۲۹۳ نفر در این مدت، ادامه داد: پرونده تخلفات صیادی به کمیسیون تخلفات صید و صیادی و بخشی نیز به مراجع ذیصلاح معرفی شده‌اند.

فرمانده یگان حفاظت شیلات استان خوزستان تصریح کرد: در راستای حراست از ثروت ملی کشور و انفال عمومی (منابع آبزی) ماموران یگان حفاظت شیلات استان به عنوان ضابط خاص قضایی و با مجوز استفاده از سلاح در ۵ پایگاه بندر امام(ره)، هندیجان، و الفجر اروندکنار، چوئبده آبادان و ماهشهر مشغول خدمت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز