خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

آزادسازی صید میگوی سفید در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۱۴۸

سرپرست معاونت صید شیلات خوزستان گفت: براساس مصوبه کمیته مدیریت صید و نتایج حاصل از گشت‌های تحقیقاتی، صید میگوی سفید در صیدگاه‌های لیفه - بوسیف، خوریات واسطه و درویش از اول آبان ماه تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان، فلامرز مزارعی افزود: براساس مصوبه کمیته مدیریت صید و نتایج حاصل از گشت های تحقیقاتی، صید میگوی سفید در صیدگاه‌های لیفه - بوسیف، خوریات واسطه و درویش از اول آبان ماه تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام می‌شود.

مزارعی با اشاره به رعایت برخی الزامات در خصوص صدور مجوز صید میگو، بیان کرد: مجوز صید در صیدگاه بوسیف و لیفه خورموسی برای لنج‌ها و قایق‌ها و در خورهای واسطه و درویش فقط برای قایق‌ها صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه مدت زمان مجوز صید در هر سفر دریایی برای همه لنج‌ها اعم از ماهی و میگو ۱۰ روز و قایق ۷ روز خواهد بود، عنوان کرد: شناورهای صیادی ملزم به دارا بودن براین تانک، سایبان، گواهی سمپاشی و گواهی بهداشت فردی تمام خدمه شناور هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان کنترل کیفی، ناظر بر حسن اجرای مقررات هستند، ادامه داد: خودروهای حمل و نقل آبزیان باید مجهز به اطاقک عایق دار استاندارد باشند و تخلیه، حمل و نقل صید تابع مقررات تحویل گیری و حمل و نقل آبزیان بوده و همچنین مالکین خودروهای حمل و نقل آبزیان ملزم به دارا بودن کارت تحویل گیری و تجهیز خودرو به اطاقک عایق دار استاندارد هستند.

سرپرست معاونت صید شیلات خوزستان بیان کرد: شناورها، صید میگوی خود را به صورت روزانه در بنادر صیادی تخلیه می کنند و آمارگیران می بایست نسبت به تهیه و ارسال آمار دقیق در فرم های مربوطه به صورت تمام شماری به معاونت صید استان اقدام کنند.

مزارعی یادآور شد: صدور مجوز صید ماهی در صیدگاه های لیفه- بوسیف، خورموسی و خوریات واسطه و درویش در طول فصل میگو ممنوع اعلام می‌شود و از تمدید مجوزهایی که محصول خود را در بنادر صیادی تخلیه نمی‌کنند خودداری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز