خبرگزاری کار ایران

با توجه به اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی اعلام شد؛

عدم تغییر قیمت واکسن دام و طیور و داروهای دامپزشکی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۳۵۸

مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان گفت: باتوجه به اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی قیمت واکسن دام و طیور و داروهای دامپزشکی در خوزستان تغییری پیدا نمی‌کند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، مصطفی کنارکوهی با اشاره به اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی، اظهار داشت: این سازمان در تلاش است برخی محصولات دارویی نسبت به سال‌های گذشته نه‌تنها گران نشود بلکه کاهش قیمت نیز داشته باشد.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های کلان سازمان دامپزشکی کشور و ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور در مورد جلوگیری از تأثیر اصلاح نظام یارانه‌ها و اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی در قیمت دارو، واکسن و مواد بیولوژیک صنعت دام و طیور، این سازمان در تلاش است برخی محصولات دارویی نسبت به سال‌های گذشته نه‌تنها گران نشود بلکه کاهش قیمت نیز داشته باشد.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان ادامه داد: اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی در تأمین کالاهایی مانند دارو و واکسن دام و طیور تأثیری ندارد و با کنترل بازار در خصوص این اقلام، خدمات‌رسانی دامپزشکی در استان خوزستان در بخش‌های دولتی و خصوصی همچنان طبق برنامه‌های پیش‌بینی شده، انجام می‌شود.

کنارکوهی با بیان اینکه در حال حاضر به اندازه کافی واکسن و داروی تولیدی دامپزشکی در استان خوزستان موجود است، گفت: قیمت داروها و واکسن‌های دامپزشکی تغییری نداشته است.

وی بیان کرد: تمام برنامه واکسیناسیون استراتژیک و غیر استراتژیک دام و طیور طبق برنامه پیش‌بینی شده و با هدف پوشش صددرصدی مانند سال‌های گذشته در استان خوزستان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز