خبرگزاری کار ایران

کشف و شناسایی کارگاه غیر مجاز بسته بندی تخم مرغ در اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۰۸۱

رئیس اداره دامپزشکی اهواز، گفت: یک واحد کارگاه غیر مجاز بسته بندی تخم مرغ در اهواز کشف و شناسایی شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، رضا حفیظی در تشریح این خبر اظهار داشت: طی بازرسی ها و پیگیری­ های مستمر کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی اهواز که مشکوک به محموله های غیرمجاز  تخم مرغ در سطح شهر شده بودند، با ردیابی و دنبال کردن محموله های غیر بهداشتی در یکی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، این محموله ضبط گردید.

حفیظی در ادامه بیان کرد: با کشف محموله غیر مجاز بهداشتی مبدا بسته بندی که به صورت زیرزمینی و غیرمجاز فعالیت می نمود شناسایی و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: این تخم مرغ ها که دارای لیبلی با مشحصات جعلی بودند جهت تعیین قابلیت مصرف به آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان ارسال گردید و پرونده به جهت پلمب واحد و مجازات فرد خاطی به مراجع محترم قضایی ارجاع داده شد.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز در ادامه توصیه کرد: شهروندان عزیز با توجه به تقلبات و سواستفاده های احتمالی فراوان فرآورده های خام دامی مورد نیاز خود نظیر تخم مرغ و گوشت مرغ، ماهی، گوشت گوساله و گوسفند را از مراکز مجاز و معتبری تهیه نمایند که محصول را با حفظ زنجیره سرد عرضه می نمایند. همچنین در هنگام خرید به تاریخ انقضا محصول و لگو سازمان دامپزشکی کشور توجه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز