خبرگزاری کار ایران

با دستور مقام قضایی صورت گرفت؛

بازداشت عامل غیرمجاز عرضه گوشت قرمز در خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۰۳۱

رئیس اداره دامپزشکی خرمشهر، گفت: عامل عرضه کننده کشتار و توزیع غیر مجاز گوشت قرمز در خرمشهر شناسایی و با دستور مقام قضایی بازداشت گردید.

به گزارش ایلنا از خوزستان، محمد فخری زاده با اعلام این خبر افزود:  با افزایش تیم‌های نظارت بر فرآوره‌های خام دامی و بهداشت عمومی در سطح شهرستان و همچنین رصد و پیگیری‌های انجام شده در خصوص جلوگیری از کشتار غیر مجاز دام، شخصی که نسبت به کشتار غیر مجاز دام و عرضه آن اقدام می نمود توسط کارشناسان دامپزشکی خرمشهر شناسایی و با حکم قضایی و حضور نیروی انتظامی بازداشت گردید.

فخری زاده با بیان اینکه دامپزشکی و سایر دستگاه‌های ذیربط با فراهم کردن امکانات مطلوب در کشتارگاه، شرایط کشتار دام را در مکانی بهداشتی و تحت نظر مستقیم کارشناسان دامپزشکی برای شهروندان فراهم کرده اند، افزود: این اداره در حوزه سلامت، با متخلفانی که بهداشت عمومی را تهدید می‌کنند، برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

رئیس اداره دامپزشکی خرمشهر  در پایان از شهروندان خواست هرگونه تخلف بهداشتی در حیطه کاری دامپزشکی را جهت پیگیری قانونی به اداره دامپزشکی اطلاع رسانی نمایند و ضمن تهیه فرآورده‌های خام دامی از مراکز مجاز بهداشتی، به مهر و برچسب دامپزشکی که به لاشه‌ها الصاق شده است، توجه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز