خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

انتظار داریم تا شهرداری و شورای شهر ما را همراهی کنند

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۱۲۹

در راستای تحقق هرچه بهتر شعار سال و ارزیابی خدمت رسانی به جامعه ایثارگری، نشست مشترک مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با رئیس شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، عابدین عابدی مقدم در دیدار با محسن انتظاری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در نشست بررسی تحقق شعار سال با نام «اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل» که به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی برگزار شد، ضمن تشکر از شهرداری مشهد به جهت اکران تصاویر شهدا در آغاز سال نو در سطح شهر و برگزاری یادواره‌ها، مراسم‌ها و همایش ها برای خانواده‌های ایثارگران و کمک به ساخت مرکز توانبخشی جانبازان مشهد مقدس تصریح کرد: در زمینه خدمت رسانی خوشبختانه شهردار مشهد مقدس، شهرداران مناطق و رئیس شورای اسلامی این شهر از هیچ تلاشی دریغ نکردند، اما فرصت های همکاری باقی مانده بسیار زیاد است لذا باید در سال جدید فعالیت خود را در هر رده و مرتبه‌ای که مشغول به خدمت هستیم گسترش دهیم.

وی با اشاره به وضعیت استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان در شهرداری خاطرنشان کرد: در حال حاضر سهم 25 درصدی استخدام بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرداری کاملا محقق نشده است لذا باید هرچه سریعتر موانع برداشته و این عزیزان شروع به کار کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی تاکید کرد: در حال حاضر برخی از خانواده شهدا در مراکز خدمات‌رسانی ایجاد شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نگهداری می شوند ما نیز به ایجاد این مراکز نیاز جدی داریم از این رو انتظار داریم تا شهرداری و شورای شهر در این امر بنیاد خراسان رضوی را همراهی کنند.

وی افزود: برای ادامه همکاری باید تیمی متشکل از نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، شهردار و شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ایجاد شود تا با عبور از پیچ و خم‌های اداری به شکوفایی در خدمت رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر برسیم.

در ادامه این دیدار انتظاری رئیس شورای شهر مشهد نیز ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با تکریم و تسهیل زندگی ایثارگران و جانبازان عنوان کرد: به طور قطع شورای شهر و شهرداری مشهد مقدس با همراهی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی می توانند در یک حرکت جمعی به این خواسته والا جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: مدیران در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی به عنوان پیشگامان عرصه خدمت رسانی به جامعه شاهد و ایثارگر باید به هر شکل گام اول را بردارند و ما نیز در ادامه از آنچه قانون در اختیارمان قرار داده برای کمک استفاده کنیم و در خدمت جامعه ایثارگری باشیم.

لازم به ذکر است در این دیدار جهانبخش عضو شورای اسلامی شهر مشهد، ملک‌‎دار قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و تنی چند از معاونین و مشاورین این نهاد و شورای شهر مشهد مقدس نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز