خبرگزاری کار ایران

آغاز پویش ٣٠ در سه گانه بهاری/بازپیرایی ۳۰ کیلومتر از مسیر بزرگراهی مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۰۴۸

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از آغاز پویش «۳۰در سه گانه بهاری» با هدف بازپیرایی ۳۰ کیلومتر از مسیر بزرگراهی شرق و بخشی از معابر مرکزی شهر مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نجفی با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز و در راستای آغاز اقدامات مربوط به عملیات استقبال از بهار شهرداری مشهد پویش ۳۰ در سه گانه شهرداری با اجرای مانوری رسما آغاز شد.

وی افزود: با اجرای این طرح اقدامات مختلفی برای بازپیرایی محدوده صد متری (حد فاصل پل قائم(عج) تا پل غدیر از تاریخ ۸ لغایت ۱۵ بهمن ماه و محدوده میدان آزادی تا میدان بسیج (بلوار ملک آباد، احمد آباد، ملک الشعرای بهار و میدان ها و تقاطع های این مسیر) درتاریخ ۱۶ الی ۱۷ بهمن ماه از سوی حوزه های مختلف شهرداری انجام می شود.

نجفی ادامه داد: در جریان اجرای این پویش در حوزه فضای سبز اقداماتی نظیر هرس درخت و درختچه، پرچین، رز و پیچ ها، کندوکوب و کوددهی فضای سبز، اصلاح جوی و تشتک، جمع آوری خاک های مازاد، اجرای عملیات چالکود، اندود تنه تمام درختان، خارج کردن کنوج درختان، واکاری کسری گونه های گیاهی، حاشیه برداری چمن، کادربندی باغچه ها و آماده سازی بسترهای گلکاری انجام می شود.

قائم مقام ستاد مناسبت های شهرداری مشهد با بیان اینکه رفع سد معبر و جمع آوری بازیافت کنندگان غیر مجاز، جمع آوری موارد کارتن خواب و زباله گردها با همکاری عوامل فرهنگی، جمع آوری خاکهای مازاد و بقایا و ضایعات گیاهی و همکاری برای اعزام ماشین آلات مورد نیاز اقدامات مربوط به حوزه خدمات شهری است، تصریح کرد: در حوزه عمران نیز هماهنگی برای تسهیل محدودیت های ترافیکی و هماهنگی با پلیس راهنمایی و رانندگی و تامین تجهیزات ترافیکی مورد نیاز انجام می شود. همچنین رفع نواقص و ترمیم ابنیه تقاطع ها ، کف سازی ها و تعویض جداول فرسوده و شکسته و کف سازی فضای خاکی ایلند میانی زیر تقاطع های غیرهمسطح از دیگر اقدامات حوزه عمرانی در جریان اجرای این پویش است.

جمع آوری کارتن خواب ها ، متکدیان و معتادین متجاهر در محور صدمتری با همکاری خدمات شهری منطقه هم از اقدامات حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری در جریان اجرای این پویش است که نجفی به آن اشاره کرد.

وی گفت: در حوزه پارک ها و فضای سبز نیز تهیه و تحویل گونه های گیاهی مورد نیاز این عملیات و اعزام اکیپ های کارشناسی و کارگری توسط مدیریت جنگلداری شهری برای آموزش و انجام عملیات هرس درختان را خواهیم داشت.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در پایان افزود: اعزام ماشین آلات مورد نیاز با هماهنگی نمایندگان اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری و نماینده اداره کل بهبود محیط زیست شهری هم از جمله اقدامات مربوط به سازمان مدیریت پسماند در اجرای این پویش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز