خبرگزاری کار ایران

برگزاری مجامع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده و عمومی فوق‌العاده شرکت فولاد مبارکه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۷۳۰

مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت فولاد مبارکه برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 روز چهارشنبه 9 آذرماه سال جاری رأس ساعت 10 صبح با حضور 55.6 درصد از سهام‌داران این شرکت برگزار و به‌صورت آنلاین از طریق وب‌سایت این شرکت برای سهامداران به‌صورت پخش زنده به نمایش گذاشته شد.

به گزارش ایلنا، در این مجمع، محسن صالحی‌نیا رئیس هیئت‌مدیره فولاد مبارکه به‌عنوان رئیس مجمع، عبدالله درخشان به نمایندگی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی (سهام عدالت) و سعید محمدی به نمایندگی از شرکت سرمایه‌گذاری توسعه سرمایه رفاه به‌عنوان ناظر مجمع و مهدی کویتی به‌عنوان دبیر مجمع با اکثریت آرای سهام‌داران حاضر در مجمع به‌عنوان اعضای هیئت‌رئیسه این مجمع انتخاب شدند.

پس از قرائت دستور جلسه مجمع در خصوص موارد مطروحه در دستور جلسه، مجمع با اکثریت آرا، سازمان حسابرسی را به‌عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل شرکت برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ انتخاب کرد.

برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده فولاد مبارکه اصفهان

به گزارش خبرنگار فولاد ،جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده فولاد مبارکه اصفهان نیز بعد از جلسه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده فولاد مبارکه اصفهان رأس ساعت 10:30 صبح با حضور 69.1 درصد از سهام‌داران برگزار شد و هم‌زمان به‌صورت آنلاین از طریق وب‌سایت این شرکت برای سهامداران به‌صورت پخش زنده به نمایش گذاشته شد.

در این مجمع نیز به ترتیب مجمع قبل رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه، دبیر و ناظران مجمع انتخاب شدند. پس از آن موضوع اصلاح ردیف ۶ بند «ب» ماده ۲ اساسنامه شرکت با توجه به نامه عدم موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار با تغییر مربوطه در اساسنامه، مورد موافقت مجمع قرار نگرفت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز