خبرگزاری کار ایران

با به اتمام رسیدن زمان ارسال آثار، جهانگیر هدایت عنوان کرد:

۱۷۷۶ داستان به دبیرخانه جایزه‌ی هدایت ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۳۴

نویسندگان جوان ایرانی از کشورهای ایرلند، آلمان، کانادا، نیوزیلند، مالزی، ایتالیا، امارات، ترکیه، چک، اسلواکی، استرالیا، آمریکا و انگلیس آثارشان را برای شرکت در این مسابقه داستان ارسال کرده‌اند.

ایلنا: جهانگیر هدایت(رییس بنیاد صادق هدایت و دبیر این جایزه‌ی ادبی) ایلنا گفت: مهلت ارسال داستان برای مسابقه، اول آبان ماه ۱۳۹۲ پایان یافته و مجموعا ۱۷۷۶ داستان از داخل و خارج کشور واصل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وی ادامه داد: ارزشیابی اولیه داستان‌های ارسال شده آغاز شده است که از میان این داستان‌ها، ۳۰ داستان برتر به رای هیات داوران برتر انتخاب می‌شوند و در مرحله‌ی آخر از بین این ۳۰ اثر، ۴ برنده نهایی معین خواهد شد.

وی در تشریح کمیت و تنوع آثار ارسال شده به دبیرخانه این مسابقه ادبی اظهار داشت: امسال داستان‌های خارج از کشور تنوع بیشتری پیدا کرده و نویسندگان جوان ایرانی از کشورهای ایرلند، آلمان، کانادا، نیوزیلند، مالزی، ایتالیا، امارات، ترکیه، چک، اسلواکی، استرالیا، آمریکا و انگلیس آثارشان را برای شرکت در این مسابقه داستان ارسال کرده‌اند که بیشترین دریافتی از کانادا و شهر ونکوور بوده است.

هدایت اظهار داشت: برندگان در سالروز تولد صادق هدایت ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۲ اعلام می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز