خبرگزاری کار ایران

تاکید نانسی پلوسی بر رای گیری پستی در انتخابات ریاست‌جمهوری

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۴۶۷

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با وجود مخالفت رئیس‌جمهور این کشور بر اصرار خود مبنی بر رای‌گیری از طریق پست در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده در ماه نوامبر تأکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بر اصرار خود برای رای گیری از طریق پست در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو به رغم مخالفت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری این کشور تاکید کرد.

پلوسی گفت: «هدف جمهوری‌خواهانی که مخالف رای دادن از طریق پست هستند، ارعاب مردم و جلوگیری از مشارکت در انتخابات است.»

وی در ادامه افزود: «آن‌ها به دنبال ایجاد هرج و مرج و ترس در بالاترین سطح ممکن درباره آرا و تقلب احتمالی هستند.»

پلوسی گفت: «ما نمی‌­توانیم به طرف مقابل اجازه دهیم که فضاهای انتخاباتی را تعیین کند. ما از طریق پست رای‌گیری خواهیم کرد و این موفقیت‌آمیز خواهد بود و ما به خواست رئیس‌جمهور اعتماد نخواهیم کرد.»

وی در این زمینه اظهار داشت که انتظار حمایت دو حزب کنگره از لایحه هیئت پست که توسط دموکرات‌­ها ارائه شده را دارد.

پلوسی گفت: «ما پیش‌بینی می‌کنیم که حمایت هر دو حزب را برای قانونگذاری و  ارجاع آن به مجلس سنا کسب کنیم تا ببینیم که آیا آن‌ها با خواست مردم مخالفت خواهند کرد یا خیر.»

جمهوری‌خواهان نسبت به توانایی هیئت پست برای بررسی داده‌­ها در صورت اجرای رای‌گیری از طریق پست در انتخابات ریاست جمهوری ابراز نگرانی کرده‌اند.

ترامپ بارها مخالفت شدید خود را با رای دادن از طریق پست اعلام کرد و هشدار داد که این امر منجر به بزرگ‌ترین تقلب در تاریخ انتخابات خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز