خبرگزاری کار ایران

نانسی پلوسی:

حیات دموکراسی آمریکا توسط ترامپ تهدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۹۴۹

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از اعضای این مجلس خواسته است تا با کوتاه کردن تعطیلات تابستانی خود به واشنگتن برگردند تا طرحی را برای حمایت از اداره خدمات پستی آمریکا به تصویب برسانند.

به گزارش ایلنا به نقل از بی‌بی‌سی، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از اعضای این مجلس خواسته است تا با کوتاه کردن تعطیلات تابستانی خود به واشنگتن برگردند تا طرحی را برای حمایت از اداره خدمات پستی آمریکا به تصویب برسانند.

پلوسی در نامه ای به نمایندگان که یکشنبه منتشر شد، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده را به «تلاش برای اخلال در انتخابات» متهم کرد.

این نامه پس از آن منتشر شد که اداره خدمات پستی ایالات متحده هشدار داد در انتخابات ریاست جمهوری آبان ماه ممکن است میلیون‌ها برگه رای پستی به موقع برای شمارش ارسال نشود.

دموکرات‌ها می‌گویند رئیس جدید این سازمان که از طرفداران دونالد ترامپ است، عمدا سرعت خدمات پستی را کند کرده است.

پلوسی در نامه‌اش، «لوییز دی جوی» رییس اداره خدمات پستی را متهم کرده است که «می‌خواهد خدمات نامه‌رسانی را کند و امکان رای‌دهی آمریکایی‌ها توسط پست را تهدید کند».

پلوسی در نامه اش نوشت:‌ «حیات دموکراسی آمریکایی ما توسط رئیس‌جمهوری تهدید می شود».

وی از نمایندگان کنگره خواست با تصویب قانون جدیدی مانع از اجرای تغییرات در نحوه فعالیت اداره پست شوند.

پیش‌بینی می شود به علت نگرانی از شیوع ویروس کرونا، تعداد قابل توجهی از رای‌دهندگان به جای حضور در حوزه های رای‌گیری، به صورت پستی رای دهند.

دونالد ترامپ بارها گفته که رای دهی پستی منجر به تقلب در انتخابات خواهد شد.

ترامپ پیش‌تر در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز گفته بود که از تخصیص بودجه بیشتر به اداره خدمات پستی که دچار مشکلات مالی شدید است،‌ خودداری خواهد کرد.

وی در این‌باره گفت: «آنها به این پول نیاز دارند تا اداره پست به نحوی کار کند که بتواند میلیون ها برگ رای را جمع آوری کند. اگر توافق نکنم، آنها پول لازم را دریافت نخواهند کرد. به عبارتی، آنها از ساز و کار رای‌گیری همگانی پستی برخوردار نخواهند بود».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز