خبرگزاری کار ایران

کنترل ارتش ترکیه بر مرکز ناحیه «راجو»/ ۱۰ نفر از نیروهای مردمی در عفرین کشته شدند

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۷۲۸

منابع محلی در سوریه از کشته‌ شدن ۱۰ نفر از نیروهای مردمی در جریان عملیات هوایی ارتش ترکیه در عفرین خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیاالیوم، فرمانده کل «یگان‌های مدافع خلق کُرد»، عصر روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد، در جریان حمله هوایی ارتش ترکیه به مناطقی در روستای «جما» در ناحیه «شران» و روستای «کفر صفره» در «جندریسه»، دست‌کم ۱۰ نفر از نیروهای مردمی وابسته به ارتش سوریه که در عملیات عفرین علیه اشغالگری ترکیه مشارکت می‌کنند، کشته شدند.

فعالان نیز اعلام کردند، منطقه «بعدینا» واقع در حومه راجو در حومه شمال غربی عفرین شاهد حملات و بمباران‌های گسترده از سوی نیروها و جنگنده‌های ترکیه بود. شبکه تلویزیونی اسکای‌نیوز گزارش داد که ارتش ترکیه و شورشیان سوری هم‌پیمان آن از تسلط بر مرکز ناحیه راجو در عفرین خبر دادند. ترکیه می‌خواهد با تسلط بر راجو، به غرب عفرین نفوذ کند.

طبق اعلام این فعالان، نیروهای ترکیه اهداف غیرنظامی در عفرین را بمباران می‌‌کنند و روز جمعه یک خودروی حامل غیرنظامیان در جندیرس را هدف قرار دادند که در پی آن، دست‌کم شش نفر کشته و شماری زخمی شدند. با احتساب قربانیان این حمله، شمار غیرنظامیانی که در جریان تهاجم نظامی ترکیه به شمال سوریه جان‌ خود را از دست داده‌اند، به ۱۴۹ کشته افزایش یافته است که ۲۷ نفر آنها کودک بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز