خبرگزاری کار ایران

ترامپ، غیرمحبوب‌ترین رئیس‌جمهور در تاریخ آمریکا شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۸۶۰

رئیس‌جمهوری آمریکا در راس فهرست کمترین میزان محبوبیت روسای جمهور آمریکا در تاریخ این کشور قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، بر اساس تحقیقات انجام شده از سوی دانشگاه «بویس» آمریکا، «دونالد ترامپ» چهل و پنجمین رئیس‌جمهوری آمریکا با پشت سر گذاشتن «جیمز بیوکنن» پانزدهمین رئیس‌جمهوری این کشور و همچنین «ویلیام هنری هریسون» نهمین رئیس‌جمهوری آمریکا، کمترین میزان محبوبیت یک رئیس‌جمهوری در طول تاریخ این کشور را به خود اختصاص داد.

پیشتر بیوکنن به عنوان رئیس‌جمهوری که کمترین میزان محبوبیت را در میان روسای جمهوری آمریکا داشت، شناخته می‌شد. هریسون نیز که در تاریخ چهارم مارس سال ۱۸۴۱ به ریاست‌جمهوری آمریکا رسیده بود و پس از ۳۰ روز درگذشت نیز از جمله روسای جمهوری آمریکا بود که کمترین میزان محبوبیت را داشت.

بر اساس تحقیقات انجام شده، «ابراهام لینکلن» و «جورج واشنگتن» از جمله روسای جمهوری آمریکا هستند که بیشترین میزان محبوبیت را دارند.

بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در ۱۸ دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی، میزان محبوبیت «ملانیا ترامپ» همسر دونالد ترامپ نیز از همسرش بیشتر است.

در سپتامبر گذشته، میزان محبوبیت ترامپ به بدترین سطح از میزان محبوبیت یک رئیس‌جمهوری آمریکا در ۷۱ سال اخیر رسید.

۶۶ درصد از مشارکت کنندگان در نظرسنجی بر این باور هستند که ترامپ موجب تقسیم شدن آمریکا و نه وحدت در این کشور شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز