خبرگزاری کار ایران

ژنرال اسرائیلی:

ارتش اسرائیل به طرز بی سابقه‌ای از اقدامات سید حسن نصرالله می‌ترسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۳۷۸

یک ژنرال سابق اسرائیلی بر ترس فراوان و بی سابقه این رژیم از اقدامات دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، روزنامه معاریو روز گذشته –یکشنبه- به نقل از «اسحاق بریک»، رئیس سابق کمیته شکایات در ارتش اسرائیل نوشت که ارتش این رژیم از اقدامات «سی حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان ترس زیادی دارد که هرگز آن را تجربه نکرده است. 

این ژنرال اسرائیلی با اشار به اینکه رژیم صهیونیست توانایی‌های لازم برای جنگ منطقه‌ای را کسب نکرده است، نسبت به احتمال تشدید تنش در جبهه شمال و به طور به ویژه در برابر حزب الله هشدار داد. 

وی با بیان اینکه ارتش اسرائیل به شدت از اقدامات دبیرکل حزب الله واهمه دارد، به اظهارات «آهارون هالیوا»، رئیس شعبه اطلاعات نظامی استناد کرد که گفت: «حسن نصرالله بسیار نزدیک به ارتکاب اشتباهی است که اوضاع وخیم منطقه را به یک جنگ بزرگ سوق می‌دهد».

این ژنرال اسرائیلی همچنین گفت:‌ «اظهارات هرتزی هالوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل نیز نشان می‌دهد که ارتش نگرانی زیادی نسبت به اقدامات حزب‌الله دارد. ارتش اسرائیل توانایی‌های نظامی ندارد که بتواند با جنگ منطقه‌ای احتمالی و شلیک هزاران موشک روزانه به داخل سرزمین‌های اشغالی مقابله کند».  

رئیس سابق کمیته شکایت‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی گفت که باید بیش از ۱۰۰ هزار سرباز ذخیره را برای جنگ آینده آماده کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز