خبرگزاری کار ایران

موسوی در گفت‌وگو با ایلنا:

عملیات امروز اشاره‌ای کوچک به پاسخ اصلی حزب‌الله دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۹۰

اسرائیل از این موضوع هراس دارد که با توجه سخنان «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان نه تنها از جانب حزب‌الله، بلکه پاسخی از جانب همه گروه‌های مقاومت اسلامی دریافت کند. این موضوع یکی از عوامل بازدارنده‌‌ای است که مقاومت اسلامی در برابر تجاوز اسرائیل در دست دارد.

«امیر موسوی» رئیس مرکز مطالعات استراتژیک و کار‌شناس مسائل خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا به اظهار نظر درباره عملیات اخیر حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی پرداخت. وی معتقد است که اسرائیل هراس دارد که پاسخ مشترکی از تمام گروه‌های مقاومت اسلامی دریافت کند.

این کار‌شناس مسائل خاورمیانه درباره عملیات امروز حزب‌الله لبنان و کشته شدن ۱۷ نفر از نظامیان اسرائیلی گفت: این عملیات یک اشاره کوچک و حرکت مقدماتی است. آن‌گونه که بیانیه شماره یک حزب‌الله نشان می‌دهد، این عملیات مقدمه‌ای برای پاسخی بزرگ‌تر به عملیات ترور رزمندگان حزب‌الله است.

موسوی درباره واکنش احتمالی نیروهای اسرائیلی به این عملیات اضافه کرد: شاید تحرکات مرزی در مرزهای مشترک لبنان و سرزمین‌های اشغالی صورت بگیرد. اما اسرائیل این جرات را به خود نمی‌دهد که به عمق خاک لبنان نزدیک شود. زیرا می‌داند که در صورت تجاوز به خاک لبنان، پاسخ محکمی از گروه‌های مقاومت دریافت می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: اسرائیل از این موضوع هراس دارد که با توجه سخنان «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان نه تنها از جانب حزب‌الله، بلکه پاسخی از جانب همه گروه‌های مقاومت اسلامی دریافت کند. این موضوع یکی از عوامل بازدارنده‌‌ای است که مقاومت اسلامی در برابر تجاوز اسرائیل در دست دارد. اما به طور کلی می‌توان گفت که عملیات امروز اشاره‌ای کوچک و حرکتی مقدماتی برای پاسخ حزب‌الله به عملیات هفته گذشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز