خبرگزاری کار ایران

سید حسن نصر الله:

اگر اسرائیل تسلیم شود، جنگی در کار نخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۸۰۸

دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که مقاومت برای نجات کشور به لحظه تاریخی متمسک است و اگر اسرائیل تسلیم شود، جنگی در کار نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه مقاومت در لبنان به لحظه تاریخی برای نجات کشور متمسک است، گفت: «اگر لبنان حق خود را از منابع نفتی نگیرد، هیچ استخراج نفتی برای رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت».

 نصر الله تاکید کرد:‌«جنگ قطعی نیست و ما مطمئن نیستیم که به سمت جنگ می‌رویم، ممکن است شاهد یک هدف گیری موضعی و پاسخی متناسب با آن باشیم. همه چیز به پاسخ اسرائیل بستگی دارد که ممکن است اوضاع را به یک حمله تبدیل کند. اما در  مقابل این امکان نیز وجود دارد که اسرائیلی‌ها حتی بدون جنگ هم تسلیم شوند».

 وی افزود: «ممکن است به سمت جنگ برویم ‌‌یا نه. ما امیدوار هستیم که جبهه جنگ باز نشود. ما فقط حقوق خود را می‌خواهیم. ما سقف خواسته‌ها را بالا می‌بریم تا آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها تسلیم شوند، زیرا مسیر فروپاشی در لبنان ادامه دارد. اگر برای برخی راه‌حل موجود، تسلیم شدن است، ما هرگز آن را نخواهیم پذیرفت. اگر لبنان امروز فشار نیاورد، چیزی برای آن محقق نخواهد شد».

دبیر کل حزب الله تاکید کرد: «میانجی آمریکایی در مذاکرات تعیین مرز تاکنون پاسخ روشنی نداده است، هرچند لبنان امتیازات بزرگی داده است. حداقل چیزی که لبنان می‌خواهد محقق نشده است».

نصر الله گفت: «امیدوار هستیم که گلوله یا موشکی شلیک نکنیم و دشمن عقب‌نشینی کند. ما منتظر تحولات هستیم و برای همه چیز آماده‌ایم».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز