خبرگزاری کار ایران

مهم ترین اخبار جهان در دوازده ساعت گذشته؛

تحریم یک شهروند چینی به اتهام نقض تحریم های ایران از سوی امریکا/ لغو سفر بایدن به استرالیا/ گزارش سفیر ایران از وضعیت شش غواص بازداشتی در قطر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۳۱۱

تحریم یک شهروند چینی به اتهام نقض تحریم های ایران از سوی امریکا، لغو سفر بایدن به استرالیا و گزارش سفیر ایران از وضعیت شش غواص بازداشتی در قطر از جمله مهم ترین اخبار جهان در دوازده ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، ایالات متحده یک تبعه چینی را به نقض تحریم‌های اعمال‌شده توسط واشنگتن علیه ایران و ارائه مواد مورد کاربرد در صنایع نظامی این کشور متهم کرده است. 

 یک منبع آگاه اعلام کرد که «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا سفر برنامه‌ریزی شده خود به آسیا را در میانه تشدید فشارها برای دستیابی به توافقی با جمهوری‌خواهان بر سر افزایش سقف بدهی، کوتاه می‌کند.

-  حمیدرضا دهقانی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: پنجشنبه یکی از همکاران را به شهر راس لفان، اعزام تا با شش هموطن دستگیر شده توسط گارد ساحلی قطر دیدار کند. همگی سالم بودند. آنها در حال غواصی و تفریح به اشتباه وارد آب‌های قطر شده بودند.

- سیدابراهیم رئیسی در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل رژیم آپارتاید صهیونیستی آورده است: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید جنایات رژیم آپارتاید صهیونیستی علیه ملت فلسطین و ملت‌های منطقه و تاکید بر ضرورت تحرک بازدارنده نهادهای مسئول بین‌المللی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی و پشتیبانی از ملت فلسطین، بر حمایت و پشتیبانی از آرمان و مقاومت مشروع مردم فلسطین در مسیر آزادسازی سرزمین‌های اشغالی و تشکیل دولت مستقل و یکپارچه خود در کل سرزمین تاریخی فلسطین به پایتختی قدس شریف تاکید می‌نماید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز