خبرگزاری کار ایران

مهم ترین اخبار جهان در دوازده ساعت گذشته؛

اعلام از سرگیری فعالیت دیپلماتیک عربستان در سوریه/ یاوه‌سرایی‌ نتانیاهو درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران/ محکومیت ترامپ به پرداخت ۵ میلیون دلار جریمه

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۳۶۸

اعلام از سرگیری فعالیت دیپلماتیک عربستان در سوریه، یاوه‌سرایی‌ نتانیاهو درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران و محکومیت ترامپ به پرداخت ۵ میلیون دلار جریمه از جمله مهم ترین اخبار جهان در دوازده ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، وزارت خارجه عربستان اعلام کرد که فعالیت نمایندگی دیپلماتیک این کشور در سوریه از سرگرفته شد.

- «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که اسرائیل تلاش می‌کند مانع ایجاد لبنان دوم در سوریه توسط ایران شود.

- هیأت منصفه دادگاه فدرال نیویورک، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا را در پرونده سوء استفاده جنسی و افترا  مقصر شناخته و وی را به پرداخت بیش از پنج میلیون دلار غرامت محکوم کرد.

- توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز -سه‌شنبه- خودرویی را در شرق شهرک قراره در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه هدف قرار داد که طی آن دو فلسطینی به شهادت رسیدند.

- «الکسی دانیلوف» دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین گفت که کی‌یف هنوز یک طرح نهایی برای ضد حملات خود ندارد و تنها در حال بررسی و توسعه تعدادی گزینه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز