خبرگزاری کار ایران

مهم ترین اخبار جهان در دوازده ساعت گذشته؛

به دور دوم کشیده شدن انتخابات ترکیه/ وعده پاریس برای ارسال ده ها فروند تانک و خودوی زرهی به اوکراین/ شهادت ۱۱ نفر از فرماندهان و مجاهدان جهاد اسلامی در حملات ۵ روزه صهیونیست ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۷۸۵

به دور دوم کشیده شدن انتخابات ترکیه، وعده پاریس برای ارسال ده ها فروند تانک و خودوی زرهی به اوکراین و شهادت ۱۱ نفر از فرماندهان و مجاهدان جهاد اسلامی در حملات ۵ روزه صهیونیست ها از جمله مهم ترین اخبار جهان در دوازده ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، پس از ناکامی کاندیداهای انتخابات یاست‌جمهوری ترکیه در کسب بیش از ۵۰ درصد آرا، انتخابات به دور دوم کشیده شد.

-  مقام‌های فرانسه طی بیانیه‌ای اعلام کردند که پاریس وعده داده است که ده‌ها تانک سبک و خودروی زرهی دیگر را به اوکراین بفرستد و آموزش های لازم را برای استفاده موثر سربازان این کشور ارائه دهد.

- گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که در حملات پنج روزه دشمن صهیونیستی به غزه ۱۱ نفر از فرماندهان و مجاهدان این گروهان‌ها به شهادت رسیدند.

- وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای، ضمن اعلام همبستگی مجدد با ملت مظلوم فلسطین و تبریک پیروزی برجسته آنان در نبرد اخیر در مقابل رژیم صهیونیستی، بار دیگر بر راه‌حل دموکراتیک خود برای حل بحران قدیمی فلسطین مبنی بر بازگشت همه آوارگان فلسطینی به سرزمین آبا و اجدادی خویش و برگزاری یک همه‌پرسی عمومی با شرکت همه ساکنان اصلی این سرزمین اعم از مسلمان، مسیحی و یهودی به منظور اِعمال حق تعیین سرنوشت و تعیین نوع نظام سیاسی خود تاکید کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز