خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

اجرایی شدن آتش‌بس در غزه/ ابراز خوش‌بینی نماینده روسیه در مذاکرات وین درباره نتیجه نهایی گفت‌وگوها/ استقبال بایدن از آتش‌بس در غزه

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۶۹۹

اجرایی شدن آتش‌بس در غزه، ابراز خوش‌بینی نماینده روسیه در مذاکرات وین درباره نتیجه نهایی گفت‌وگوها و استقبال بایدن از آتش‌بس در غزه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام فلسطینی گزارش داد که آتش‌بس در غزه بین رژیم صهیونیستی و فلسطین از امشب برقرار خواهد شد.

- سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تحریک آمیز تعداد اندکی از معاندین در هتک حرمت کلام الله مجید و اهانت به مقدسات اسلامی در برابر مرکز اسلامی هامبورگ در آلمان را محکوم کرد.

-  نمایش قدرت موشک‌های مقاومت و میانجی‌گری مصر، توافق آتش‌بس بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی در غزه حاصل و وارد مرحله اجرا شد.

- وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در سالروز حادثه تروریستی شهادت دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف بیانیه‌ای صادر کرد.

- رژیم صهیونیستی اندکی پس از اجرایی شدن آتش‌بس در غزه، با حمله مجدد به این منطقه، این توافق را نقض کرد.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، با اعلام این‌که مذاکرات به مراحل نهایی خود نزدیک می‌شود، گفت که پنج دقیقه یا پنج ثانیه با خط پایان فاصله داریم.

- رئیس‌جمهوری آمریکا از توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و جهاد اسلامی فلسطین استقبال کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز