خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

عملیات مقاومتی در قدس اشغالی/ پایان مخالفت ترکیه با عضویت سوئد و فنلاند در ناتو/ توقیف نفتکش حامل مواد سوختی روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۷۴۵

عملیات مقاومتی در قدس اشغالی، پایان مخالفت ترکیه با عضویت سوئد و فنلاند در ناتو و توقیف نفتکش حامل مواد سوختی روسیه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد تاکید کرد: شورای امنیت باید در تمامی مراحل تصمیم‌گیری خود به اهداف و اصول سازمان ملل متحد پایبند باشد.

- معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مقامات وزارت خارجه قطر، رایزنی‌های دو کشور را تحکیم کننده ثبات و استقرار منطقه خواند.

- سران گروه هفت در بیانیه‌ای که در پایان نشست این گروه در آلمان برگزار شد، برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کردند.

- منابع آگاه اعلام کردند که مقام‌های آمریکا یک کشتی با محموله‌ای از فراورده‌های سوختی که از روسیه به مقصد «لوئیزیانا» در حال حرکت بود را متوقف کردند.

- سخنگوی وزارت خارجه قطر با اشاره به مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا در دوحه، گفت که کشورش تلاش‌های دیپلماتیک زیادی برای مبادله پیام میان دو طرف انجام داده است.

-  ترکیه به‌رغم مخالفت اولیه، اعلام کرد که از عضویت سوئد و فنلاند در ناتو حمایت می‌کند.

- رئیس‌جمهوری آمریکا از موافقت ترکیه با عضویت سوئد و فنلاند در ناتو استقبال کرد.

-  منابع محلی از انجام عملیات مقاومتی در بخش قدیمی شهر قدس توسط یک جوان فلسطینی خبر دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز