خبرگزاری کار ایران

تیتر به دلخواه عوض شود

توسعه کسب و کار در آلمان؛ با تیم خبره و حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۱۸۴

چطور می‌‌توانید با موفقیت کسب و کار خود را در آلمان شروع کرده و این موفقیت را در دراز مدت تضمین نمایید؟

آیا تا به حال به قدری بزرگ فکر کرده‌اید که بتوانید موفقیت کسب و کار فعلی خود را به خارج از مرزهای ایران و به کشور آلمان منتقل کنید؟ بسیاری از کسب و کار های کوچک پس از طی دوران رشد و بلوغ به دنبال روش‌های نوینی برای گسترش کسب و کار و افزایش درآمد خود می‌باشند. بعضی‌ها با سرمایه گذاری بیشتر در لایه های زنجیره تامین خود مثل تولید، بازاریابی، فروش، یا تامین و بعضی دیگر به مانند یک سرمایه گذار در بازار بورس به دنبال بسط سبد سرمایه گذاری شرکت و سرمایه گذاری متفاوت در حوزه های دیگر یا مکان های دیگر خواهند بود.

اینجا نقطه‌ای است که شما می‌توانید با یک شرکت خدمات مشاوره‌ای کار در آلمان همکاری کنید. اگر به دنبال افزایش سرمایه شرکت خود با توسعه آن به مناطق پایدارتر اقتصادی هستید با وایز بیزنس گروپ تماس بگیرید.

برای ثبت کسب و کار، تحقیقات بازار، مشاوره استارتآپ، جستجوی کسب و کار های آماده برای فروش و ارزیابی آن، بررسی امکان اخذ وام و حتی اخذ اقامت آلمان به این روش می‌توانید از خدمات شرکت‌های مشاوره ای استفاده کنید.

خدمات مشاوره‌ای و آموزشی یک مشاور اقتصادی در طول پروسه مهاجرت و اخذ اقامت آلمان، شما را به خوبی برای شروع یک کسب و کار جدید آماده می‌‌نماید. هر آنچه برای یک بیزینس موفق در آلمان مورد نیاز است را از بودجه بندی و تامین مالی گرفته تا نکاتی برای ایجاد طرح کسب و کار و دستور العمل‌های سریع برای جذب مشتریان جدید با توجه به استاندارد‌های بیزینسی آلمان خواهید آموخت.

خدمات شرکت‌های مشاوره‌ای کسب و کار مانند وایز بیزنس گروپ در آلمان  با محوریت انطباق کامل بین ظرفیت های فنی علمی و مالی موکلین با پیشنیازهای اقتصادی و مهاجرتی مناطق مختلف آلمان طراحی شده است. هدف صرفا گرفتن اقامت نیست بلکه پیدا کردن مسیری برای کسب بالاترین ارزش افزوده مادی و غیر مادی از حضور در آلمان هست. هدف گذاری مشاوران پرسابقه نه بر اساس اخذ اقامت اولیه آلمان بلکه تشریح افق ۳ ساله اخذ اقامت دائم آلمان برای موکلین و مشاوره درست آن ها در طول این پروسه است.

آنالیز دقیق لوکیشن و انتخاب شهر قبل از شروع و افتتاح پرونده منوط به بررسی دقیق ظرفیت های موکلین و پیشنیاز های شهر های مختلف آلمان است.

یک تیم خبره ثبت شرکت در آلمان ترکیبی از کار حقوق مهاجرت به آلمان و مشاوره کسب و کار به همراه خدمات توسعه اقتصادی شرکت شامل حساب داری و مشاوره مالیاتی، تحقیق بازار، امکان سنجی پروژه های سرمایه گذاری و مدیریت پروژه شرکتها در آلمان موجب پیشرفت کاری موکلین ما در آلمان می شود. بر اساس این فلسفه و ایجاد اولویت با روی تجزیه و تحلیل درست پیشنیاز ها و ظرفیت ها، موکلینبه خوبی و با عملکرد مناسب مسیر ۳ ساله اقامت آلمان را طی خواهند کرد.

شاخه آلمانی شرکت وایز بیزنس گروپ در چندین سال گذشته برای بیش از ۲۱۰۰ مدیر سمینار‌های آموزشی‌ آموزش کسب و کار راه اندازی کرده است.۴۶۰ شرکت start up طرح کسب و کار خود را از طریق شرکت ما ایجاد و با موفقیت به مرحله اجرا در آورده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز