خبرگزاری کار ایران

مدیر شعبه کیش شرکت مبین وان عنوان کرد:

حوزه تکنولوژی نیازمند قوانین به روز است

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۸۸۵

مدیر شعبه کیش شرکت مبین وان با اشاره به اینکه فضای کسب و کار در حوزه تکنولوژی با سرعت در حال تغییر است، گفت: ممکن است این حوزه با خلأهای قانونی رو به رو شود و این امر ابهاماتی را برای مردم و شرکت ها به همراه بیاورد؛ بنابراین مسئولان باید قوانین را همگام با توسعه این حوزه، بر روز رسانی کنند.

حسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با بیان اینکه کیش با سرمایه ها و داشته های فراوان می‌تواند بستر و پایلوت فعالیت‌های آی‌سی‌تی در کشور باشد،‌ افزود: ما معتقدیم ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش فرصت خوبی برای توسعه حوزه دیجیتال در کشور است. در واقع ما کیش را سکویی برای حرکت به سمت مناطق آزاد و کشورهای حاشیه خلیج فارس میدانیم و همراه به دنبال رونق کسب و کار در این شهر هستیم.

وی افزود: در این راستا مبین وان در اولین نشست خود توانست تفاهم‌نامه ای با صدا و سیمای مرکز کیش به امضا برساند. همچنین این شرکت با سازمان منطقه آزاد و دانشگاه های جزیره کیش ارتباط برقرار کرده است تا به صورت تعاملی، کیش به شهر هوشمند تبدیل شود.

مدیر شعبه کیش شرکت مبین وان ادامه داد: اگر مفهوم سرزمین هوشمند به درستی در این شهر اجرا شود، قطعا همه نقش خود را به درستی انجام خواهند داد و ما به عنوان یک شرکت فعال در حوزه آی سی تی وظیفه داریم تمام نیازهای شهروندان را از طریق اپلیکیشن بر طرف کنیم.

محمدی با بیان اینکه مدیران کیش به دنبال تحول در جزیره هستند،‌ افزود: در کیش نگاه مدیران به فعالیت های آی سی تی یک نگاه توسعه گرا است و این امر به مجموع نوآورانه ای مثل مبین وان کمک می کند تا فضای خود را گسترده تر کند.

حوزه تکنولوژی نیازمند قوانین به روز است

وی با ابراز امیدواری از همکاری مسئولان در کیش اظهار کرد:‌خوشبختانه تا به امروز برای اجرای پروژه ها در کیش به مشکلی خاصی برخورد نکرده ایم و مسئولان نهایت همکاری را با این شرکت داشته و قول مساعد داده‌اند.

مدیر شعبه کیش شرکت مبین وان افزود: اپلیکیشن هایی که در حال توسعه در جزیره کیش هستند، قطعا با همکاری منطقه آزاد تبدیل به یک مدل موفق خواهند شد؛ آنگاه می توان آنها را به شهرهای بزرگ منتقل و سپس در کل کشور جاری کرد.

وی در خصوص راه اندازی شتاب دهنده‌ها تحت عنوان مبین لند برای کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها در کیش گفت: دیگر نیازی نیست کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌ها حتماً در پایتخت تولید شوند و بعد به جزیره کیش آورده شوند، بلکه می‌توانند در کیش تولید و از آنجا به کل کشور پایلوت شوند، در این راستا قصد داریم با همکاری مبین لند و دانشگاه های کیش، پلت فرمی ایجاد کنیم تا ایده های دانشجویان دریافت و با سرمایه گذاری در آنها، برای کسب درآمد روانه بازار شوند.

محمدی با بیان اینکه آینده کشور از محل کسب و کارهای کوچک و توسعه استارت آپ ها تامین می شود، اظهار کرد:‌ دیگر اقتصاد وابسته به شرکت های بزرگ مانند ایران خودرو نیست، بلکه مسئولان باید در حوزه کسب و کارهای کوچک، حمایت و همراهی لازم را انجام دهند و در این راستا از افراد جوان و متخصص استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز